Evil_Freaky_BE
Legacy Member
Ik hou me niet echt meer bezig met het bijhouden van het nieuwste van Internet.
Mijn vraag is (sorry als het al vaak gesteld is, heb niet echt onderzoek gedaan of zo) hoe het zit met de toekomst van Internet in Belgie?
De bandwidth en snelheid limieten. Blijft het bij kabel en gewoon ADSL voor nog een paar jaar? Hoelang gaan ze nog een limiet op bandwidth houden.
Terwijl meeste landen in Europa unlimited/ongelimiteerd bandwidth hebben, zitten wij hier met een crappy 30 GB limiet (en zelfs minder voor andere ADSL plannen).
En het ergste van al is, bv bij Belgacom, ze hebben mijn ouders al wijsgemaakt dat 30 GB super veel is.
Ze hebben men stiefpa dingen wijsgemaakt dat bedrijven zelfs zoveel niet gebruiken.
Maar dat ze nu eens verder denken en realiseren dat 3 tieners op een thuisnetwerk die het te doen hebben met 30 GB een zeer groot verschil is dan met een bedrijfje met een paar werknemers (internet voor amusement, of internet voor business purpose?).
Ik ben het echt beu met die bandwidth limiet, dan om extra bandwidth te kopen het €1 per 1 GB is...
Dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou kunnen updaten in verband met de types (kabel, ADSL, ADSL2, SDSL,...) en bandwidth limieten.
Mijn vraag is (sorry als het al vaak gesteld is, heb niet echt onderzoek gedaan of zo) hoe het zit met de toekomst van Internet in Belgie?
De bandwidth en snelheid limieten. Blijft het bij kabel en gewoon ADSL voor nog een paar jaar? Hoelang gaan ze nog een limiet op bandwidth houden.
Terwijl meeste landen in Europa unlimited/ongelimiteerd bandwidth hebben, zitten wij hier met een crappy 30 GB limiet (en zelfs minder voor andere ADSL plannen).
En het ergste van al is, bv bij Belgacom, ze hebben mijn ouders al wijsgemaakt dat 30 GB super veel is.
Ze hebben men stiefpa dingen wijsgemaakt dat bedrijven zelfs zoveel niet gebruiken.
Maar dat ze nu eens verder denken en realiseren dat 3 tieners op een thuisnetwerk die het te doen hebben met 30 GB een zeer groot verschil is dan met een bedrijfje met een paar werknemers (internet voor amusement, of internet voor business purpose?).
Ik ben het echt beu met die bandwidth limiet, dan om extra bandwidth te kopen het €1 per 1 GB is...
Dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou kunnen updaten in verband met de types (kabel, ADSL, ADSL2, SDSL,...) en bandwidth limieten.
ik moet het doen met 12 ofzo , kut telenet :c


...
) & nog minder mensen doen het vaak.