Boddah
Legacy Member
Als ik op café zit en we hebben al een pintje op, dan beginnen we vaak herinneringen op te halen aan onze schooltijd; klasgenoten en memorabele momenten (goede en slechte).
of soms als ik bv in m'n bed lig (of stoned lig te chillen
), denk ik zelfs terug aan de lagere school en mijn vrienden van toen die ik al 15 jaar niet meer heb gezien.
doen jullie dat ook?
het zou wel een mooie gedachte zijn dat je nog 'herinnerd' wordt door mensen van lang geleden
of soms als ik bv in m'n bed lig (of stoned lig te chillen
), denk ik zelfs terug aan de lagere school en mijn vrienden van toen die ik al 15 jaar niet meer heb gezien.doen jullie dat ook?
het zou wel een mooie gedachte zijn dat je nog 'herinnerd' wordt door mensen van lang geleden

Soms 4 maand na elkaar dezelfde en toch telkens strijk gaan
.
).


