-fusi0n-
Legacy Member
Stel, je hebt een overtreding begaan
Hiervoor is een PV opgesteld door de politie,
maar je bent nooit aangeklaagd door de partij die je "schade hebt berokkend"
Er is dus een PV opgesteld maar sindsdien niets meer van gehoord/gezien.
Zelfs geen brief in de brievenbus
Staat deze overtreding van op uw strafblad??
Of is dit verjaard of iets dergelijks?
Graag meer informatie
Hiervoor is een PV opgesteld door de politie,
maar je bent nooit aangeklaagd door de partij die je "schade hebt berokkend"
Er is dus een PV opgesteld maar sindsdien niets meer van gehoord/gezien.
Zelfs geen brief in de brievenbus
Staat deze overtreding van op uw strafblad??
Of is dit verjaard of iets dergelijks?
Graag meer informatie


) moeten gaan en die stelden mij dan gerust dat van die zaak niet echt iets zal vermeld zijn op mijn strafblad. Dus geen problemen voor werk te zoeken, maar het wordt wel bijgehouden voor als ik nog eens iets soortgelijks zou uitsteken.

