Mandes
Legacy Member
van waar heb jij je nickname?
de mijne Mandes, is gewoon mijn voornaam
handig als je dus een beetje een unieke voornaam hebt
maar van emailadressen moet ik altijd mandesz maken, omdat mandes@.. heel vaak bezet is. en omdat de z boven de s staat en toch dezelfde klank behoudt. Ik ben dus geen Pool
TN forum is dan ook zowat de enige plaats op internet waark mandes (zonder z) heet.
Probleem is nu dat veel mensen int echte leven nooit weten hoe mijn naam nu exact is.
kent er hier eigenlijk iemand met dezelfde naam ? ik ben nog nooit iemand tegengekomen...
de mijne Mandes, is gewoon mijn voornaam

handig als je dus een beetje een unieke voornaam hebt
maar van emailadressen moet ik altijd mandesz maken, omdat mandes@.. heel vaak bezet is. en omdat de z boven de s staat en toch dezelfde klank behoudt. Ik ben dus geen Pool

TN forum is dan ook zowat de enige plaats op internet waark mandes (zonder z) heet.
Probleem is nu dat veel mensen int echte leven nooit weten hoe mijn naam nu exact is.
kent er hier eigenlijk iemand met dezelfde naam ? ik ben nog nooit iemand tegengekomen...






