Archief - Nickname

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mandes

Legacy Member
van waar heb jij je nickname?

de mijne Mandes, is gewoon mijn voornaam :)
handig als je dus een beetje een unieke voornaam hebt
maar van emailadressen moet ik altijd mandesz maken, omdat mandes@.. heel vaak bezet is. en omdat de z boven de s staat en toch dezelfde klank behoudt. Ik ben dus geen Pool :)
TN forum is dan ook zowat de enige plaats op internet waark mandes (zonder z) heet.
Probleem is nu dat veel mensen int echte leven nooit weten hoe mijn naam nu exact is.

:offtopic: kent er hier eigenlijk iemand met dezelfde naam ? ik ben nog nooit iemand tegengekomen...

Terrorist_Hell

Legacy Member
Toen 'k 15 was, begonnen met CS1.5, en aangezien ik niks beters kon vinden dan 'Hell' en ik graag terrorist speelde... that's it! Ben anders wel braaf hoor :unsure:

Als iedereen nu 'ns zijn/haar uitleg postte, dan krijgen we de grootste topic ooit :D

.:KrusT:.

Legacy Member
Van een punkgroep waar ik vroeger zot van was, Jobbykrust.
Later ingekort tot gewoon krust, crust is een substroom van punkmuziek.
Ben nu allang geen punk meer, maar heb de nick behouden.

nixie

Legacy Member
nixie
komt van NiX, de nicks van al mijn medemembers uit mijn SoF2 clan eindigde met een X klank, en ik vond niks, dus nam ik maar NiX :-)
nixie = een watergeest though

Bokskangoeroe

Legacy Member
Mijn voornaam is Xavier, wordt soms ook wel eens Saf genoemd, en aangezien Saf al bezet was hebk er een uitroepteken achtergeplaatst >> Saf!

Veel zit er dus niet echter, maar kvraag mij wel af of er zijn die uren op hun nickname zitten te brainstormen :p

EternalSilence

Legacy Member
Mandes zei:
van waar heb jij je nickname?

njah .. tis simpel bij mij

eerst was het hier :: D@rk M@n
en ingame gebruikte ik: Darky

toen werd ik geband, om de 1 of andere reden.

aangezien ik draken wel cool vind, kwam ik op :: Doom_Dragon uit.
nu dit acc werd geband op de frontpgage .. :/

en nu zit ik aan Doom Dragon.
nog nie geband geweest, wel al een paar keren voor een paar dagen :$

ondertss al een nieuwe nick ingame, maar ga ik niet vertellen hier :p

Stimpy

Legacy Member
pff mn nick suckt
veel te kiddy, maar tgaat dan ook al bijna 6 jaar mee :p

maar ik gebruik nu gewoon Stimp altijd, zonder y dus
kan dat aangepast worden hier ? :unsure:

echte naam is Tim
sTIMp
hebdem ? :cool:

en stimp is dan nog eens een samentrekking van stud en pimp dus tkan al helemaal niet meer fout lopen (h)

Lacuna

Legacy Member
Lacuna, van de rockgroep Lacuna coil. Destijds was ik een heel grote fan. Nu niet zo echt meer.

S.conceiçao7

Legacy Member
van mij van de film leprechaun, de moordlustige kabouter die uit is op goudmuntjes

GregoryCo

Legacy Member
Van ik kun je als je goed kijkt Xirtam lezen :p Ik was fan van Matrix, dus heb ik het achterstevoren gedaan omdat het iets unieker was. Maar kheb er wel spijt van dak geregistreerd heb met al die tekens :s
Normaal is het gewoon Xirtam

Bokskangoeroe

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
van mij van de film leprechaun, de moordlustige kabouter die uit is op goudmuntjes
"Try as they will, and try as they might, who steals me gold won't live through the night":D

Beestige films, wel eerder comedy dan horror imo

Xevven

Legacy Member
en sideshow komt van forumtrol? :sop:


vroeger was het xevious, de naam van een game.
mor iedereen zei xev op irc enzo dusja bij deze :p

Sk8erMatty

Legacy Member
kunnen nicks aangepast worden eigenlijk? want 'k ben mijne wel beu, 'k gebruik nu overal mattyh88 ... komt ook gewoon van m'n naam "mathew"

Bosvos

Legacy Member
ik wou "vollmond" pakken, maar die was hier al bezet (wel ambetant, want ik gebruik overal vollmond)
(dat komt van in extremo's vollmond (volle maan int Duits BTW)

maarja, hoofdschooier, moest dus iets anders zoeken en toen (op mijn 14 ofzo had ik juist iemand bestempeld als 'hoofdschooier' wegens de leider te zijn van een hoopje kerels die op clochards leken op school...

conclusie: ik haat m'n nickname :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan