Killstick
Legacy Member
Deze voormiddag heb ik een louch telefoontje gehad door van een franstalige, die wou weten of ik alleen thuis was en al. Men ouders zijn op reis naar egypte en al.
Nu zou ik graag gwn wete hoe ik de nummer kan vinden die me belde. De telefoonlijn is van telenet en we krijgen 1 factuur voor internet en telefoon.
Nu zou ik graag gwn wete hoe ik de nummer kan vinden die me belde. De telefoonlijn is van telenet en we krijgen 1 factuur voor internet en telefoon.

.
. Dus gewoon eens proberen bij uw telefoonmaatschappij.
ge legt af en da belt ni terug. Pa heeft op zijn GSM niks gekregen. Noem het paranoide of het gwn verdacht. Kheb allesinds de sleutels van de otos weggelegd.