3at
Legacy Member
In de cinema in leuven kunde nacho's krijgen met ofwel kaassaus of pikante tomatensaus.Ik pak altijd de pikante tomatensaus en veel groene pepers.
Nu dacht ik in mijn eigen om da zelf ook is te koken.De chips heb ik al, ik moet alleen nog weten waar ik die pikante tomatensaus kan vinden.Iemand een idee??
Nu dacht ik in mijn eigen om da zelf ook is te koken.De chips heb ik al, ik moet alleen nog weten waar ik die pikante tomatensaus kan vinden.Iemand een idee??

?