Gavin
Legacy Member
Hallo!
ik, GAVIN, genoot gisteren van een cafeetje.
Buiten drie andere kadees waren we nog de enige in de zaak.
Ik bestelde een Carlsberg naar goede gewoonte..en naar die goede gewoonte smaakte hij ook geweldig goed.
verandering van spijs doet eten, dus ik bestelde me een blonde Leffe..deze smaakte mij eveneens.
nu komt het eigenaardige, om af te sluiten greep ik nog naar een Carlsberg.
deze had een vreemde geur, meerbepaald de exacte geur van wiet.
ik keek verdacht rond mij, zag niemand roken..ik nam een slok en het had ook exact dezelfde smaak.
dit is nu de tweede keer dat dit voorvalt (ok ok, deze keer was een test)
nu ben ik toch zeer nieuwsgierig naar een goede uitleg hiervoor..
het is nu niet de eerste de beste geur/smaak die te imiteren valt..denk ik
ik, GAVIN, genoot gisteren van een cafeetje.
Buiten drie andere kadees waren we nog de enige in de zaak.
Ik bestelde een Carlsberg naar goede gewoonte..en naar die goede gewoonte smaakte hij ook geweldig goed.
verandering van spijs doet eten, dus ik bestelde me een blonde Leffe..deze smaakte mij eveneens.
nu komt het eigenaardige, om af te sluiten greep ik nog naar een Carlsberg.
deze had een vreemde geur, meerbepaald de exacte geur van wiet.
ik keek verdacht rond mij, zag niemand roken..ik nam een slok en het had ook exact dezelfde smaak.
dit is nu de tweede keer dat dit voorvalt (ok ok, deze keer was een test)
nu ben ik toch zeer nieuwsgierig naar een goede uitleg hiervoor..
het is nu niet de eerste de beste geur/smaak die te imiteren valt..denk ik
)

