Sertu
Legacy Member
België moet de optie voor kernenergie openhouden en de sluiting van de kerncentrales tegen 2015 moet worden herbekeken. Dat stelt de commissie Energie 2030 in een eerste rapport, dat Le Soir kon inkijken.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/061116Kernenergie/index.shtml
Eigen mening hierover:
Hopelijk gebruiken ze hun verstand is voor ne keer en vegen ze dat heel sluitings idee van de baan. En hopelijk luisteren ze niet naar de soc'en want die hun verstand over energie is ver zoek.
Stel we sluiten de kerncentrales in 2015. Dat is goed zeggen de soc'en en de groentjes das goed voor het milieu. Oei dan hebben we te weinig. Geen nood zeggen de soc'en we kopen wel uit het buitenland. Waar gaan we kopen? Welk land heeft er overschot? Natuurlijk Frankrijk die hebben te veel (red. Nederland en Luxemburg hebben zelf een te kort, Belgie is momenteel ongeveer in evenwicht). Maar wacht eens Frankrijk haalt al zijn energie uit kerncentrales (zo ver het geweldige milieu bewuste idee). Gevolg we voeren energie in => prijs stijgt. Bij een te kort in Frankrijk gooien ze ons er het eerst af. En Frankrijk maakt lekker winst, bouwt nog meer kerncentrales.:applause:
Het interessantste wetenschappelijke debat van het moment. Spijtig dat het in Belgie gevoerd wordt door nen hoop idioten.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/061116Kernenergie/index.shtml
Eigen mening hierover:
Hopelijk gebruiken ze hun verstand is voor ne keer en vegen ze dat heel sluitings idee van de baan. En hopelijk luisteren ze niet naar de soc'en want die hun verstand over energie is ver zoek.
Stel we sluiten de kerncentrales in 2015. Dat is goed zeggen de soc'en en de groentjes das goed voor het milieu. Oei dan hebben we te weinig. Geen nood zeggen de soc'en we kopen wel uit het buitenland. Waar gaan we kopen? Welk land heeft er overschot? Natuurlijk Frankrijk die hebben te veel (red. Nederland en Luxemburg hebben zelf een te kort, Belgie is momenteel ongeveer in evenwicht). Maar wacht eens Frankrijk haalt al zijn energie uit kerncentrales (zo ver het geweldige milieu bewuste idee). Gevolg we voeren energie in => prijs stijgt. Bij een te kort in Frankrijk gooien ze ons er het eerst af. En Frankrijk maakt lekker winst, bouwt nog meer kerncentrales.:applause:
Het interessantste wetenschappelijke debat van het moment. Spijtig dat het in Belgie gevoerd wordt door nen hoop idioten.

