Archief - Ken jij Stage6 al?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DevFred

Legacy Member
Ik wil even zien of mensen deze website al kennen.

Onder diegene die er niks van weten. Stage6 is zoals YouTube en Google Videos, een community waar mensen videos kunnen uploaden.

Stage6 is opgericht door dezelfde gasten die DivX hebben opgericht.

Het enige verschil met Google en YouTube is dat ze direct, en tot zover ik weet gratis, high definition videos laten uploaden, en gratis bekijken. Het moet wel DivX zijn.

Ik vind dit zeer geweldig, en elk filmpje daarop dat ik bekijk met mijn 24" monitor en 7.1 geluid setje is bijna bioscoop kwaliteit ^^.

Als Google in de toekomst geen plannen heeft om HD videos te laten uploaden, denk ik toch wel dat Stage6 de nummer 1 wordt in online video communities, vanwege de overweldigende kwaliteit.

Dus jullie mening hierover? Tot zover, vindt ik het gewoon :bow:.

PS: Weet wel niet of de site ads bevat of niet (<3 Kaspersky), maar deze site ziet er ook nog eens zeer goed uit in design.

Ironpole

Legacy Member
Enkel DivX en verplichte DivX Webplayer? Nee dank u.

Youtube blijft nog altijd King Of The Hill bij mij.

Rage

Legacy Member
Ironpole zei:
Enkel DivX en verplichte DivX Webplayer? Nee dank u.

Youtube blijft nog altijd King Of The Hill bij mij.

Voor Youtube zijt ge toch ook verplicht om flash te hebben?

Stage6 is superieur aan Youtube imo. Betere kwaliteit en buffert een stuk sneller!

J-Style

Legacy Member
Ik ken 'm al wel even. En ja, die HQ films zijn zeker een aanrader.
DivX Webplayer is trouwens zeker geen slecht stukje software.

DevFred

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Voor Youtube zijt ge toch ook verplicht om flash te hebben?

Stage6 is superieur aan Youtube imo. Betere kwaliteit en buffert een stuk sneller!

Inderdaad, de DivX Web Player Plugin download je evensnel als de Plash Player Plugin, dus dat is al zeker geen uitzondering.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Enigste dat tegensteekt zijn de hogere downloads dat ge hebt tegenover bij youtube ... en da voelt ge bij telemeter ne ganse dag stage6

?therapy?

Legacy Member
Concurrentie met de telenet-na-aap-site dus hier zal wel een slotje komen :unsure:

Razzia

Legacy Member
Vind het aangenamer als youtube, buffert sneller en heeft verdomd goede kwali.

Frado2005

Legacy Member
wie gebruikt er nu nog divx. Het laatste divx filmke dat ik nog gehad heb was een film van 1999 ofzo

L0k1-

Legacy Member
euhmm tis maar dat ge het weet, maar ge kunt gewoon de extensie van die .divx filmpkes veranderen naar .avi ......

werkt perfect heb zoal movies gedownload van stage6 via directe download en dan moet je de divx naar avi veranderen.

Rage

Legacy Member
frado2005 zei:
wie gebruikt er nu nog divx. Het laatste divx filmke dat ik nog gehad heb was een film van 1999 ofzo

Tis toch allemaal Divx nu, niet? Of Xvid (is dat nie hetzelfde ? :p )

allemaal 1 pot nat, als de mensheid maar porno kan kijken

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik probeer nu alles te bekijken op Stage6, zowel kwaliteit van beeld als geluid staat 1000keer hoger als slowtube, google, veoh, dailymotion, ...

Enkel de search vind ik verdomd lastig met momenten :)

PureFun

Legacy Member
Een active x media speler installeren die enkel in een browser werkt terwijl er niets mis is met normale media players ? Laatste keer dat ik checkte was het perfect mogelijk, nee zelfs de gewoonte, om divx of xvid met normale media players en juiste codec af te spelen. Op stage6 mag ik dus eerst alle ads toevoegen aan een adblocker en daarna volume verspillen aan het downloaden van een filmpje dat ik onmogelijk kan bewaren tenzij ik het zelf record en daarna encode.

L0k1-

Legacy Member
bewaren kunt ge, maar dat is via andere sites, maar wil geen infraction of ban op mij krijgen :p

Hondengans

Legacy Member
Ik had er nog nooit van gehoord,
maar het is echt wel een leuke site, eindelijk eens volledig
beeld zonder ongelooflijke zuigkwaliteit, bedankt :niceone: .

Frado2005

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Tis toch allemaal Divx nu, niet? Of Xvid (is dat nie hetzelfde ? :p )

allemaal 1 pot nat, als de mensheid maar porno kan kijken

nie echt hetzelfde. Xvid is wat nieuwer

Frado2005

Legacy Member
kunt ge die filmkes afhalen?
*edit: nvm kstond er op te kijken :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan