Archief - jongeren zomervakanties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
al mijn hele leven ga ik elke zomer met mn ouders mee op vakantie, steeds dezelfde locatie, en ik heb mij altijd goed geamuseerd.

Maar ik ben er ondertussen 19 (ben daar al21 keer geweest), ken zelfs de zeebodem daar op mn duimpje, en't wordt eens tijd voor wat anders.

de vraag is: WAT?

ik zoek dus organisaties zoals skikot (globevents), maar dan voor zomervakanties om naar toe te gaan. Ook aan te raden locaties zijn welkom...

Ik zoek zon, zee en strand, met liefst mogelijkheid tot (goedkoop/inbegrepen) watersporten. Geen saaie groepsreis met veel bezichtigingen dus, maar wel wat actie. Ook mogelijkheid tot uitgaan is uiteraard een zwaar pluspunt...

alvast bedankt

PS: voor zij die het vroeg vinden: ik moet deze week beslissen of'k met de ouders meega want ze moeten het appartement reserveren deze week...

bludgeoned

Legacy Member
Gewoon zelf regelen via internet en met een groepje vrienden gaan.
Is mij in september heel goed bevallen.
+ punten : Je kiest zelf wat je wil, goedkoop,
- punt : er kruipt wat tijd in om uit te zoeken ( als je met veel gaat)

Is helemaal niet vroeg.
Ik had de reis al in januari uitgestippeld aangezien we met twaalf waren.
Hoe vroeger, hoe goedkoper de tickets ( zeker in groep)

Massis

Legacy Member
@bludgeoned:
mja ik zoek toch wel iets georganiseerds (stijl skikot, ma die hun zomervakantie spreekt mij nie zo aan), gewoon simpelweg boeken en nergens zorgen om maken ma gewoon weten dat alles wat ik wil inbegrepen is

es zien nr de links van zipke

bludgeoned

Legacy Member
Veel zorgen zijn daar niet aan hoor.
Ik heb in januari boekingen gedaan ( jeugdherberg, camping, vliegtuig)
Dingen afgeprint en vliegtuig opgestapt :)
Het enige voordeel dat ik zie in zon groepsreizen is nieuwe mensen maar als je alleen gaat heb je dit ook en het kan ook serieus tegenvallen he ;)

Ali_

Legacy Member
Loret de mar in september?
Zon, zee, strand, meisjes, uitgaan => alles
En ge moet u toch om niks zorgen maken, gewoon een busreis boeken en een hotel. En klaar is kees.

Massis

Legacy Member
lloret de mar is ongeveer 50km van waar ik al mn hele leven ga ;) kom daar elk jaar wel ne dag of 3

^MystiQ

Legacy Member
topvakantie eeft onder andere free spirit kampen, maarja, of ge zoiets zoekt weetek ook nie :)

Massis

Legacy Member
bludgeoned zei:
lloret de mar = the horror

²nd that,daar durft ne normale mens 's nachts nie alleen rondlopen... (heb er al genoeg weten mes tegen de keel te krijgen)

bludgeoned

Legacy Member
Ik heb het liever wat authentieker en minder toeristisch
Als ik naar Spanje ga wil ik Spanjaarden zien en geen dronke hollanders

Jezus v NASA...

Legacy Member
punkrockdude zei:
²nd that,daar durft ne normale mens 's nachts nie alleen rondlopen... (heb er al genoeg weten mes tegen de keel te krijgen)

HUH? vorig jaar vrij veel alleen rondgelopen en nooit iets van gemerkt? :o

bludgeoned

Legacy Member
Ik heb toch geen enkele gezien in september ( wel niet in lloret)

Ali_

Legacy Member
punkrockdude zei:
²nd that,daar durft ne normale mens 's nachts nie alleen rondlopen... (heb er al genoeg weten mes tegen de keel te krijgen)

nooit meegemaakt, maar wij waren dan ook met 6 en we hebben daar ook nog toffe mensen leren kennen, en uiteindelijk liepen we daar toch constant rond met een hoop van 14 man. daar gaan ze nu nie snel iets tege beginnen...
EDIT: die haat tegenover dronken hollanders vat ik niet, oké ze zijn wild en luidruchtig maar de meesten zijn ook heel toffe mensen waar ge veel plezier mee kunt beleven.

Massis

Legacy Member
ik ben meestal 1 van die dronken hollanders alleen spreek ik vlaams :D

ma back on topic: lloret (en tussen valencia en girona eigenlijk) is buiten de kwestie, dan kan'k beter met mn ouders meegaan (komt goedkoper uit ook)

bludgeoned

Legacy Member
punkrockdude zei:
ik ben meestal 1 van die dronken hollanders alleen spreek ik vlaams :D

ma back on topic: lloret (en tussen valencia en girona eigenlijk) is buiten de kwestie, dan kan'k beter met mn ouders meegaan (komt goedkoper uit ook)

Mijn pepe zegt altijd " het is de compagnie die telt"
Maw het maakt niet uit waar je bent als je maar de juiste mensen rond je hebt

Ali_

Legacy Member
bludgeoned zei:
Mijn pepe zegt altijd " het is de compagnie die telt"
Maw het maakt niet uit waar je bent als je maar de juiste mensen rond je hebt

vind ik ook, als ik op vakantie ga, ga ik voor het plezier. allé als ik met die vrienden ga, als ik een serieuze vakantie wil maken dan ga ik niet met dezelfde mensen waarmee ik naar loret ga, want dat zijn de mensen waarmee ik me zat zuip en kapotlach en overal mee feest.

dêsh'

Legacy Member
Ik ga deze zomer met wat vrienden naar Turkije. Voor +- € 300 een volledige week all-in, in een 4 sterren hotel. :)

Brianz

Legacy Member
Ali_ zei:
Loret de mar in september?
Zon, zee, strand, meisjes, uitgaan => alles
En ge moet u toch om niks zorgen maken, gewoon een busreis boeken en een hotel. En klaar is kees.

wij gaan ook terug in augustus, heerlijk in lloret
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan