Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Mn ma heeft me weer liggen gehad.
Zegt ze dat het een stoofvleespotje was, krijg ik daarna te horen dat het een hertenstoofvleespotje was :angry:

Ik eet normaalgezien geen wild, alleen als het van te moeten is (zoals tijdens Kerstmis bij familie)
Twas nie slecht, maar ik haat het als ze mij zoiets lapt :p

Kzal haar sebiet wel terughebben met haar zelfgemaakte taarten :tongue:

SharkyXTS

Legacy Member
Fucking project in Scala. Serieus, ik snap geen ballen van die code en die plugin voor Eclipse trekt dan nog eens op de zak ook. Bah.

Spectre

Legacy Member
zo zat geweest gisteren/deze morgen dat ik nu mottig moet zitten leren :puke:

Anoniem04

Legacy Member
.bal zei:
Die ongelofelijk grove Thuis-reclame van Music for Life op één. Gewoonweg verschrikkelijk hoe radeloze, misbruikte vrouwen en huilende hulpeloze kinderen zo gebanaliseerd worden in het format van een achterlijke soap. Waar blijft dat protest? Shame on you, StuBru en de openbare omroep die dit toelaat!

Zelfs ik moest er spontaan om lachen omdat het zo achterlijk was, terwijl dat die reclame normaal het omgekeerde zou moeten doen -_-

Cycloon

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn ma heeft me weer liggen gehad.
Zegt ze dat het een stoofvleespotje was, krijg ik daarna te horen dat het een hertenstoofvleespotje was :angry:

Ik eet normaalgezien geen wild

Precies of hert nog echt wild is... Hert die je koopt in de winkel is even wild als een koe in haar stal als er een stier bij staat.

cram

Legacy Member
Dat ik al een week probeer me in te schrijven bij xbox live.Ik geraak gewoon niet binnen

Timaeus

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn ma heeft me weer liggen gehad.
Zegt ze dat het een stoofvleespotje was, krijg ik daarna te horen dat het een hertenstoofvleespotje was :angry:

Ik eet normaalgezien geen wild, alleen als het van te moeten is (zoals tijdens Kerstmis bij familie)
Twas nie slecht, maar ik haat het als ze mij zoiets lapt :p

Kzal haar sebiet wel terughebben met haar zelfgemaakte taarten :tongue:

Moest ge nog vegetarier zijn maar een hert en een koe das allemaal vlees hoor en zeker als het zwemt in stoofvleessaus

Brecht

Legacy Member
mijn pols die precies genaaid is door nen stagair :sop: tsta nen huge boord op :s en dan een andere stagair die mijn infuus moest stekken, nog nooit zoveel zeer gehad van nen naald :s deed zeer, en dan normaal is da dan gedaan, maar da begon meer en meer zeer te doen, en die zaten daar wa weg en weer te gaan met die naald in de plooi van men elleboog, damn da deed zeer :cry: ma ze heeft zich wel verexcuseerd dan :p

Babs

Legacy Member
Cycloon zei:
Precies of hert nog echt wild is... Hert die je koopt in de winkel is even wild als een koe in haar stal als er een stier bij staat.

Tis et principe, dan denk ik altijd aan Bambi :sop:

Durge zei:
Moest ge nog vegetarier zijn maar een hert en een koe das allemaal vlees hoor en zeker als het zwemt in stoofvleessaus

Mja, ik ben een rare qua eten. Vroeger at ik graag mosselen maar nu niet meer omdat ik ze eens beter bekeken heb :wtf:

Tha_nOn

Legacy Member
BaBsie zei:
Mja, ik ben een rare qua eten. Vroeger at ik graag mosselen maar nu niet meer omdat ik ze eens beter bekeken heb :wtf:


bij mij was da omgekeerd, ik wou da ni eten want kwas er echt vies van, zo ge ziet da 'tongetje' (kweet dat dat de voet is) daar uithangen enzo, bah

ik mocht daar toen ni teveel naar zien of kwou da ni in mijne mond steken, nu hebk daar ni zo problemen mee, maar ik kan ze echt niet kuisen, ik word daar helegans zot van (zeker als er echt van die puisten opzitten bah)

deyoeri

Legacy Member
Dat'k eigenlijk moet werken aan mijn taken, maar geen zin heb en het weer allemaal aan't uitstellen ben :')

Babs

Legacy Member
deyoeri zei:
Dat'k eigenlijk moet werken aan mijn taken, maar geen zin heb en het weer allemaal aan't uitstellen ben :')

Da gevoel is ook intens aanwezig bij mij :sop: Kben een beetje te verslaafd geworden aan mne xbox...

Tha_nOn zei:
bij mij was da omgekeerd, ik wou da ni eten want kwas er echt vies van, zo ge ziet da 'tongetje' (kweet dat dat de voet is) daar uithangen enzo, bah

ik mocht daar toen ni teveel naar zien of kwou da ni in mijne mond steken, nu hebk daar ni zo problemen mee, maar ik kan ze echt niet kuisen, ik wordt daar helegans zot van (zeker als er echt van die puisten opzitten bah)

Ik doe soms wel nog mn best van een in mijn mond te stoppen, maar helaas smaakt het mij niet meer :p

Gelukkig leer ik dan andere dingen eten die ik vroeger nooit at, bijvoorbeeld da ik eens garnalen in mijn slaatje smijt ofzo :)

Fré_

Legacy Member
Dilemma : Gamen - Studeren.

en het feit dat mn pc (die amper 1 jaar oud is) het enorm moeilijk heeft om GTA4 deftig te draaien.

Ik moet op ocharme 800x600 spelen, met alle details op low.:doh:

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn ma heeft me weer liggen gehad.
Zegt ze dat het een stoofvleespotje was, krijg ik daarna te horen dat het een hertenstoofvleespotje was :angry:

Ik eet normaalgezien geen wild, alleen als het van te moeten is (zoals tijdens Kerstmis bij familie)
Twas nie slecht, maar ik haat het als ze mij zoiets lapt :p

Kzal haar sebiet wel terughebben met haar zelfgemaakte taarten :tongue:
Wild is zalig, vooral met een goeie trappist :drool:
Heeft buiten wat patatten en witloof eigenlijk niks nodig imo. Waarom er mensen zijn die daar peertjes met veenbessen bij eten, is prolly nog een overblijfsel van die Franse homo's die ons hier zijn komen overheersen ofzo :D
Moet wel goed klaargemaakt zijn, heeft nogal snel de neiging om draadjesvlees te worden en dat hoort imo niet. Er zijn mensen die dat liever hebben, maar ik heb graag nog een beetje textuur in mijn vlees.

GuntherDW

Legacy Member
Darks zei:
Extreem rare & begaaide droom gehad.

oeh die heb ik elke dag :D
nog nooit gehad da ge zoals spiderman webs uit uw armen kunt schieten?
ma zo'n dromen komen nooit alleen met dat ene deel bij mij :p
(bv da ge dan in een gebouw zit waar ge zowat niet uit kunt ofzo, maar ge redelelijk diep zit in dat gebouw,
en zo uweigen naar boven moet "trekken" in een grote soort halve liftschacht of trappenhal waar er geen trappen meer zijn zeg maar,
om uiteindelijk bijna in een andere droom terecht te komen (of zowat die andere droom als een "intermezzo" te dromen, maar achteraf alles nog kunnen "gebruiken") om zo weer uw vrienden te "redden" of gewoon bad guys of gewoon plezier te hebben met uw stuff? :p
deze nacht was het weer van da maar ik herinner me er niet zo denderend veel meer van :sad:

Parnakra

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik wordt daar helegans zot van (zeker als er echt van die puisten opzitten bah)
Kijk naar mij, ik ben Gavin. :)

/edit: kijk naar mij, ik ben scowcroft epic fail lulz!11!!!one! @ hieronder
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan