spray-bunny
Legacy Member
Bij deze is duidelijk geworden waarom gij een frustro zijt die naar de hoeren gaatgizmo666 zei:bah verliefd zijnnooit wil ik dat nog meemaken
![]()
. Een mislukte liefde... Hoe schattig
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij deze is duidelijk geworden waarom gij een frustro zijt die naar de hoeren gaatgizmo666 zei:bah verliefd zijnnooit wil ik dat nog meemaken
![]()
. Een mislukte liefde...
.No offense, maar dat begrijp ik niet.Spectre zei:Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo
gizmo666 zei:hebt ge mss ne link naar de originele versie? al die gerelateerde video's zijn precies parodieën
iamhollywood zei:En ik geloof wel in echte liefde. Vb Als ik bon jovi - thank you for loving me hoor (het liedje dat zijn papa op de begrafenis van zijn mama liet spelen) krijg ik spontaan tranen in mijn ogen en voel ik mij zo ellendig, enkel omdat ik het niet kan verdragen dat hij het die tijden zo moeilijk heeft gehad.. Is de eerste persoon die mij zo nauw aan het hart ligt![]()
Veel geluk samen...spray-bunny zei:Bij deze is duidelijk geworden waarom gij een frustro zijt die naar de hoeren gaat. Een mislukte liefde...
Hoe schattig.
Dillyracer zei:wtf, ik dacht dat het de originele was, zetten ze daar een ander liedje op -_-
YouTube - What is love - Jim Carrey
KiPpIe zei:Echte liefde kan toch goed bestaan? Daarom moet ze nog altijd niet eeuwigdurend zijn...

Spectre zei:Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo


gizmo666 zei:niks mislukte liefde, heb nog nooit een lief gehad
crunx zei:Nu wil ik rustig wat joints gaan roken met wat maten vind ik mijn lange blaadjes niet meer.
gizmo666 zei:bah verliefd zijnnooit wil ik dat nog meemaken
![]()

Math'ke zei:Waarom zit iedereen eigenlijk op Gizmo zijn kap ? Hoe dwaas het ook lijkt, het is precies alsof sommigen jaloers zijn.
Waarom maken jullie zich daar zo druk in dat hij naar de hoeren gaat, je kan daar één keer een opmerking over maken maar maak er toch geen 100000den opmerkingen over.
_Odd_Alien zei:Hoe kom je daar bij? Als iedereen die op iemand anders zijn kap zit, jaloers is...
Het is vooral die simplistische visie op liefde die het af maakt.

Math'ke zei:Is dat nogal moeilijk zeg om te begrijpen hoe ik daarbij kom .. als je weet dat 3/4 van dit forum zelden of zelfs nog nooit seks heeft gehad hoef ik helemaal niet lang te redeneren. Het mag dan nog betalende seks zijn, ge weet even goed als eender wie dat er tussen de hoeren ook knappe vrouwen zitten.
Denkt nu nog eens na hoe ik tot mijn redenering kom, als je het dan nog niet begrijpt mag je het nog eens vragen.![]()

? en een hele bs uitleg dat liefde commercieel is? dan denk ik eerder dat hij een gevoelloze zak is die enkel van tijd tot tijd eens een hoer nodig heeft om zijn ding te doen.