Archief - Is dit een zelfmoordbrief?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

babbode

Legacy Member
Ik vroeg me af wat jullie ervan van vonden want andere forum ledens van andere forums zeggen dat het op een zelfmoordbrief lijkt.
Wat denken jullie ervan? geen bashing plz!

I know i will be your boy i know i will see you in heaven near me laughing and thinking about our good times in earth our memories are our feelings no one could ever break it. I will always think about even the times are bad even we are broke we can’t be separated we are meant to live with each others. She thinks you are worthless for me but it’s not true because I love you so much that I need to have you beside me. Nearly I attempted a murder to see you, to have you, to love, to see you smile that one memory because of those sons of bitches enemy friends you have I can’t go near you. I know they are telling lies about me to you, things that you can’t know anything about only rumors from bitches who are jealous, about me!!! They just can’t stand me that’s all. Why don’t you smile to me why don’t you look at me anymore why don’t you have feelings that I have for you! Why do you pretend that I don’t even exist, and why are you so cruel why are you so hard for me! I love you I really do I have one week to complete my mission to get you back. To make you my girl my ultimate realist girl. I’m so angry about those evil demons who are talking/spreading sneaky words in your mind to make you against me. I always love you I don’t want you to join the bad team I really don’t want you do that don’t choose the bad path please!!!!!!!!!!!!!

Ble$$ed^

Legacy Member
ja dit topic willek toch wel is bashen ze !
wss heeft die zich tegen nu al opgehangen en ferm in zijn broek gescheten.

please close

boogje

Legacy Member
Zolang er niet in staat dat de persoon zelfmoord gaat plegen kunnen wij dat niet rieken. Wie is de persoon? In welke situatie ? en waarom is dat in het Engels geschreven :-'(

Rubmifer

Legacy Member
JohnDodger123 zei:
How to become emo ? :unsure:

ik haat zulke comments, die onwetenheid tegenover wat emo eigenlijk is :ironic:
dit heeft niets met emo te maken.

demon326

Legacy Member
babbode zei:
Ik vroeg me af wat jullie ervan van vonden want andere forum ledens van andere forums zeggen dat het op een zelfmoordbrief lijkt.
Wat denken jullie ervan? geen bashing plz!

I know i will be your boy i know i will see you in heaven near me laughing and thinking about our good times in earth our memories are our feelings no one could ever break it. I will always think about even the times are bad even we are broke we can’t be separated we are meant to live with each others. She thinks you are worthless for me but it’s not true because I love you so much that I need to have you beside me. Nearly I attempted a murder to see you, to have you, to love, to see you smile that one memory because of those sons of bitches enemy friends you have I can’t go near you. I know they are telling lies about me to you, things that you can’t know anything about only rumors from bitches who are jealous, about me!!! They just can’t stand me that’s all. Why don’t you smile to me why don’t you look at me anymore why don’t you have feelings that I have for you! Why do you pretend that I don’t even exist, and why are you so cruel why are you so hard for me! I love you I really do I have one week to complete my mission to get you back. To make you my girl my ultimate realist girl. I’m so angry about those evil demons who are talking/spreading sneaky words in your mind to make you against me. I always love you I don’t want you to join the bad team I really don’t want you do that don’t choose the bad path please!!!!!!!!!!!!!



http://allhiphop.com/forums/thread/18800279.aspx

ng

Legacy Member
Neen, dat is geen zelfmoordbrief. Het is enkel afschuwelijk Engels.

Lord Seth

Legacy Member
JohnDodger123 zei:
How to become emo ? :unsure:
Boohoo, nice try to be funny, but no. Emo heeft hier helemaal niets mee te maken.

Engels kan zeker beter, maar neen. Ik denk niet dat dit een zelfmoord brief is. Aleeja, ik zou het zo toch niet doen. Gewoon een probeersel voor een gedichtje ofzo ?

Robust²

Legacy Member
EY mannen ik vind wel dat we hier niet mee mogen lachen, sebiet pleegt er nog iemand zelfmoord door jullie HARTELOZE comments :s:s

Rubmifer

Legacy Member
robust² zei:
EY mannen ik vind wel dat we hier niet mee mogen lachen, sebiet pleegt er nog iemand zelfmoord door jullie HARTELOZE comments :s:s

well boo fucking whoo

NSA.Rhinox

Legacy Member
"I have one week to complete my mission to get you back"

Dit doet mij denken dat het niet gemeend is. Imo is het meer een wanhopige poging om aandacht te krijgen van de persoon naar wie het schrijven gericht is. Nuja, alst iemand van uw kenissen is toch mee opletten en op tijd hulp zoeken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan