Fir3wulf
Legacy Member
Hey,
Ik herinner me nog de eerste keer dat ik redbull dronk. Ik werkte toen van 03.00-14.00u en sliep heel weinig.
Omdat ik bijna in slaap viel heb ik toen redbull geprobeerd. Raar maar waar; ik was direct klaarwakker.
Sindsdien heb ik da gevoel niet meer gehad bij eender welke energiedrank.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar die energie die ik toen ineens kreeg blijk ik niet meer te krijgen. Ik kan zelfs goed slapen als ik redbull gedronken heb, dus het houd me niet bepaald wakker.
wat ik nog gedronken heb; Guarna force (carrefour), Burn, die energiedrank van het kruidvat, nalu (meer vitaliserend) en verschillende sportdranken.
Er zijn zo van die dagen dat je dit wel eens kunt gebruiken, dus vroeg ik me af of er nog een of andere energiedrank bestaat die zn job wel doet.
Koffie drink ik dus niet en heeft ook geen effect.
Ik herinner me nog de eerste keer dat ik redbull dronk. Ik werkte toen van 03.00-14.00u en sliep heel weinig.
Omdat ik bijna in slaap viel heb ik toen redbull geprobeerd. Raar maar waar; ik was direct klaarwakker.
Sindsdien heb ik da gevoel niet meer gehad bij eender welke energiedrank.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar die energie die ik toen ineens kreeg blijk ik niet meer te krijgen. Ik kan zelfs goed slapen als ik redbull gedronken heb, dus het houd me niet bepaald wakker.
wat ik nog gedronken heb; Guarna force (carrefour), Burn, die energiedrank van het kruidvat, nalu (meer vitaliserend) en verschillende sportdranken.
Er zijn zo van die dagen dat je dit wel eens kunt gebruiken, dus vroeg ik me af of er nog een of andere energiedrank bestaat die zn job wel doet.
Koffie drink ik dus niet en heeft ook geen effect.



