Archief - Immuun tegen redbull?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
Hey,

Ik herinner me nog de eerste keer dat ik redbull dronk. Ik werkte toen van 03.00-14.00u en sliep heel weinig.
Omdat ik bijna in slaap viel heb ik toen redbull geprobeerd. Raar maar waar; ik was direct klaarwakker.

Sindsdien heb ik da gevoel niet meer gehad bij eender welke energiedrank.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar die energie die ik toen ineens kreeg blijk ik niet meer te krijgen. Ik kan zelfs goed slapen als ik redbull gedronken heb, dus het houd me niet bepaald wakker.

wat ik nog gedronken heb; Guarna force (carrefour), Burn, die energiedrank van het kruidvat, nalu (meer vitaliserend) en verschillende sportdranken.

Er zijn zo van die dagen dat je dit wel eens kunt gebruiken, dus vroeg ik me af of er nog een of andere energiedrank bestaat die zn job wel doet.

Koffie drink ik dus niet en heeft ook geen effect.

loeli

Legacy Member
misschien moet je er eens 50 achtereen drinken ofzo?
Nu om eerlijk te zijn, ik heb daar ook ni direct effect van, maar ik ben zo al vrij hyperactief soms dus....
Mja, mss is het een combinatie van eten en die redbull waardoor je er immuun van bent ofzo?

CAPS

Legacy Member
Als je toch zo graag wakker wilt blijven kun je ook drugs nemen, niet dat het gezond is enzo.. ;)

Gentille

Legacy Member
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een wakker gevoel gehad van eender welk energiedrankje :unsure:

Gromme

Legacy Member
Ik drink onozol veel koffie en die energiedrankjes hebben dan ook totaal geen effect op mij.

hatetn

Legacy Member
en hoe oud was je toen je die red bull dronk

ikzelf dronk vroeger enorm veel cola en sinds ik een jaar of 11-12 ben doet cafiene mij totaal niets meer. natuurlijk op de een heeft het meer effect dan de ander.
en als het echt niet werk pakt pillen e om wakker te blijven want zeg zelf cafiene en chocolade: hoeveel moet je er niet eten/drinken voor het nut heeft
nuja met die dranken komde meteen ook gewend aan suiker

Garmir

Legacy Member
Dat zit in uw kopje hoor...

En het is redelijk logisch, wanneer je lichaam een bepaalde dosis cafeïne gewoon is dan heb je er niks meer aan. En Loeli zo een hoeveelheid achtereen drinken kan dodelijk zijn...

^^pathfinder^^

Legacy Member
Een klets koud water int gezicht. Al die vuiligheid hebt ge nie nodig, redbull is er gewoon voor de felle Jelle die zijn pintekes nie lust en daarom maar ne wodka redbull besteld.

Rage

Legacy Member
Ik ben nog nooit "wakker gebleven" van redbull? (=cafeïne+suiker?) Als ge wakker wilt blijven moet ge amfetaminen pakken. (op eigen risico)

loeli

Legacy Member
Garmir zei:
Dat zit in uw kopje hoor...

En het is redelijk logisch, wanneer je lichaam een bepaalde dosis cafeïne gewoon is dan heb je er niks meer aan. En Loeli zo een hoeveelheid achtereen drinken kan dodelijk zijn...

ja wie is er dan ook zo gek om zoveel achtereen te drinken? ^^
tzou trouwens echt stukken van mensen kosten. Want ik vind dat toch echt wel duur, en om eerlijk te zijn, het ziet er niet gezond uit en goed rieken doet het nog minder... :)

pieta

Legacy Member
ik drink da enkel tijdens mn examens, tis nie dat ik me meer wakker voel, ma ik voel wel dat ik em langer kan concentreren...

ik zou gewoon terug afbouwen en niemeer zoveel caffeine drinken en miss toch wa meer aan uw lichaam denken en voldoende slapen!

Skoebiedoe

Legacy Member
Hier ook 4 redbuls achter elkaar en geslapen als een boeleke.....ook een straffe koffie drinker. ;)

Al die energie drankjes zijn grotendeels onzin net zoals de ginseg drankjes en dergelijke....

Dirty_Col

Legacy Member
Stoppen met cola te zuipen zal al voor een beetje meer effect zorgen. Wat niet uitsluit dat het allemaal vuile rommel is.

Licargon

Legacy Member
Tzit allemaal in uwe kop. Ik drink al sinds dak klein zijn bijna enkel cola, 's middags een kom koffie enzo, dus ik ben al wa caffeine gewoon. Mr tegenwoordig op LANs pakkek altij Red Bull (of golden power alst budget wa krapper is ^^) mee. Ik voel daar eigenlijk vrij weinig van, maar als ge met het gedacht zit van "nu kannek er weer ff tegen" is da een soort van placebo effect neem ik aan.

Fir3wulf

Legacy Member
golden power drink ik ook als water btw. Nja en midner cola zuipe daar zalt nie aan ligge, ik dronk toen meer cola dan nu.

Ik dronk wel bijna nooit koffie en da was de eerste keer dak een energiedrank had gedronke

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb daar ook geen last van als ik snachts redbulls drink. Enkel als ik in mijn bed lig na een 4tal redbulls heb ik het gevoel dat mijn hart sneller klopt dan anders lol. Maar het is niet dat ik niet kan slapen door de cafeine

hatetn

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Tzit allemaal in uwe kop. Ik drink al sinds dak klein zijn bijna enkel cola, 's middags een kom koffie enzo, dus ik ben al wa caffeine gewoon. Mr tegenwoordig op LANs pakkek altij Red Bull (of golden power alst budget wa krapper is ^^) mee. Ik voel daar eigenlijk vrij weinig van, maar als ge met het gedacht zit van "nu kannek er weer ff tegen" is da een soort van placebo effect neem ik aan.


als ge dan gewoon ne pak druivensuiker en een fles cola binnenkapt hebde een goedkoper placebo

Licargon

Legacy Member
hatetn zei:
als ge dan gewoon ne pak druivensuiker en een fles cola binnenkapt hebde een goedkoper placebo

Akkoord, mr wa afwisseling is wel eens plezant :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan