^^VooDoo^^
Legacy Member
Hey,
Ik vraag me eigenlijk af, hoe het bij jullie zit qua huisdieren? Hebben jullie veel huisdieren, weinig? Of zelfs geen!
Ook welke huisdieren heb je? En hecht je er veel belang aan!
Ben benieuwd hoe het bij jullie zit!
Wij zelf hebben;
6 katten
1 paard
1 hond
Ik hecht er toch veel belang aan, vooral aan men hond, uiteindelijk krijg je daar toch veel liefde van terug!
Hoe is het bij jullie?
Greetings!
Ik vraag me eigenlijk af, hoe het bij jullie zit qua huisdieren? Hebben jullie veel huisdieren, weinig? Of zelfs geen!
Ook welke huisdieren heb je? En hecht je er veel belang aan!
Ben benieuwd hoe het bij jullie zit!
Wij zelf hebben;
6 katten
1 paard
1 hond
Ik hecht er toch veel belang aan, vooral aan men hond, uiteindelijk krijg je daar toch veel liefde van terug!
Hoe is het bij jullie?
Greetings!


Tis een zeer tam beestje en bijt of krabt nooit. Den anderen beet mij constant.
.
)