Karre
Legacy Member
Ik maak dit topic aangezien ik dit had gezegd in het topic "keuzes maken :<", maar ik wil die jongen zijn topic niet verpesten
.
Wat ik dus voorstel, waarom gaan ze nu gewoon geen Europees Unie leger maken. We voeren al dezelfde munteenheid in, er zijn ook wetten die alle landen binnen de EU moeten opvolgen enzo. Dus waarom maken ze dan ook geen leger van de EU. Ik zie het nut eigenlijk toch er niet van in dat België para's enzo heeft aangezien zij toch zo goed als niets moeten doen, de VS doet het toch allemaal van tegenwoordig.
Ik heb dus ja gestemd.
. Wat ik dus voorstel, waarom gaan ze nu gewoon geen Europees Unie leger maken. We voeren al dezelfde munteenheid in, er zijn ook wetten die alle landen binnen de EU moeten opvolgen enzo. Dus waarom maken ze dan ook geen leger van de EU. Ik zie het nut eigenlijk toch er niet van in dat België para's enzo heeft aangezien zij toch zo goed als niets moeten doen, de VS doet het toch allemaal van tegenwoordig.
Ik heb dus ja gestemd.
dacht ik

