koebeest
Legacy Member
Hallo,
Aangezien er nog geen echt subonderdeel is op dit forum waarin je alles rond internet en telefonie kan bespreken. Post ik mijn vraag hier maar. Lang geleden wou ik overstappen op dommel (ongeveer een jaar terug) maar toen zaten we na het aanvaarden van één of andere promotie van skynet nog voor een jaar vast. Door dit voorval ben ik dommel dus wat uit het oog verloren tot op vandaag! Vandaag nam namelijk belgacom contact op men mij voor me een internet + digitaal tv pakket aan te smeren. Nu zei ik tegen die persoon dat ik nu toch wel wat aan het twijfelen was om naar dommel over te stappen omdat belgacom toch op tal van vlakken achter blijft. Want belgacom is nog altijd van mening dat de snelheid opvoeren belangrijker is dan het opdrijven van de GB's (zever dus!). En dat hij mij morgen of overmorgen nog eens moet contacteren voor dat "speciale" aanbod.
Nuja het pakket dat hij mij wou verkopen:
http://newsletter.belgacom.be/edm/200707_29059g_nl.htm
hierbij zit dus die digitale tv die ik nu niet echt nodig heb maarja, het is wel een leuke extra.
De kosten voor dit hele pakket: 50 euro in de maand. Ik krijg dan ook 17 GB in de plaats van 12 GB per maand en er wordt mij gegarandeerd dat men internet snelheid niet zal verminderen bij het kijken naar digitale tv (hoewel dit vroeger wel zo was).
Nu lijkt dommel ook interessant natuurlijk, wel geen digitale tv maar wel veel meer download (ik download veel demo's enzo waardoor ik er elke maand overga >.<) met dit pakket:
http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
Nu is dus mijn vraag , wat zouden jullie doen in mijn plaats. En staaf jullie antwoord ook graag een beetje. Wat zelf kom ik er niet echt uit.
Bedankt
Koebeest
Aangezien er nog geen echt subonderdeel is op dit forum waarin je alles rond internet en telefonie kan bespreken. Post ik mijn vraag hier maar. Lang geleden wou ik overstappen op dommel (ongeveer een jaar terug) maar toen zaten we na het aanvaarden van één of andere promotie van skynet nog voor een jaar vast. Door dit voorval ben ik dommel dus wat uit het oog verloren tot op vandaag! Vandaag nam namelijk belgacom contact op men mij voor me een internet + digitaal tv pakket aan te smeren. Nu zei ik tegen die persoon dat ik nu toch wel wat aan het twijfelen was om naar dommel over te stappen omdat belgacom toch op tal van vlakken achter blijft. Want belgacom is nog altijd van mening dat de snelheid opvoeren belangrijker is dan het opdrijven van de GB's (zever dus!). En dat hij mij morgen of overmorgen nog eens moet contacteren voor dat "speciale" aanbod.
Nuja het pakket dat hij mij wou verkopen:
http://newsletter.belgacom.be/edm/200707_29059g_nl.htm
hierbij zit dus die digitale tv die ik nu niet echt nodig heb maarja, het is wel een leuke extra.
De kosten voor dit hele pakket: 50 euro in de maand. Ik krijg dan ook 17 GB in de plaats van 12 GB per maand en er wordt mij gegarandeerd dat men internet snelheid niet zal verminderen bij het kijken naar digitale tv (hoewel dit vroeger wel zo was).
Nu lijkt dommel ook interessant natuurlijk, wel geen digitale tv maar wel veel meer download (ik download veel demo's enzo waardoor ik er elke maand overga >.<) met dit pakket:
http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
Nu is dus mijn vraag , wat zouden jullie doen in mijn plaats. En staaf jullie antwoord ook graag een beetje. Wat zelf kom ik er niet echt uit.
Bedankt
Koebeest

, probleem is dat wij zo een jaarcontract hebben, omdat we 2 maand gratis hebben gekregen van skynet. Die 17 gig hebben we ook, dat is die standaard 12 gig + gratis volumepack.


, en als ik iets digitaal wil zien, zal ik wel een schijfje huren/kopen/(kopiëren