Archief - Consumenten vraag supermarkt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
Mijn probleem is het volgende : ik en mn moeder zijn rap winkelen geweest voordat mn klein broertje terug naar school moest voor de namiddag , nu in onze haast hebben we rap onze bekende producten genomen.

1 hiervan was een bakje dubbelroom smeerkaas , nu is da vandaag gekocht en ik kijk juist op het bakje en de houdbaarheids datum zegt : 09 10 2006

nu is mijn vraag ( in het bezit zijnde vh kasticket ) , is de winkel in kwestie verplicht van dit terug te nemen en mn geld terug te geven ?

thx :)

Lon$daLe

Legacy Member
normaal gezien wel , alejah die worden toch verwacht da ze da zelf checken en niet meer verkopen eenmaal de datum om is


anders 1 of andere consumentenbond aan hun broek duwen :p

Lon$daLe

Legacy Member
GaMe® zei:
Is wel schandalig trouwens ..

mja je kent zo een winkels he , das altijd me 4 man 10 rekken bijvullen en bijvullen maar de helft wordt nooit gecheckt of het nog nie gemuteerd is :p

oke nu kan je zeggen da ik moest oplette toen ik het vasthad , maar er moet toch ook 1 of andere regel bestaan da zij da nie te koop moge late staan , ma bon :)

Holy Paladin

Legacy Member
gemuteerd? tis ocharme 2 weken overtijd, die datums zijn wss berekend op een foutmarge van een jaar ofzo

Lon$daLe

Legacy Member
Holy Paladin zei:
gemuteerd? tis ocharme 2 weken overtijd, die datums zijn wss berekend op een foutmarge van een jaar ofzo

dan nog , als jij ne auto wilt van 2006 en ze verlappen uw ene die van 2000 blijkt dan zegde zekers ook ' och ja 6 jaar kwijt ervan , care "

:ironic:


gaat hier om het principe , heb nie gezegd da ik er dood van ga en mn mutatie uitspraak was maar bij manier van spreken...

maxdevis

Legacy Member
ipv hier een thread over te maken,
ga gewoon terug met uw ticket en uw bakje,
ze geven u zonder probleem uw geld terug of een beter

Lon$daLe

Legacy Member
maxdevis zei:
ipv hier een thread over te maken,
ga gewoon terug met uw ticket en uw bakje,
ze geven u zonder probleem uw geld terug of een beter

ik ben juist 40 min terug vd winkel en mn ma is werken en pa ook , ga nie met mn pro bakje kaas de bus op om 1.35 € terug te krijgen , mne bus is 15 cent duurder dan dat

lttuvix

Legacy Member
hehe voor nen euro u al druk maken en info vragen op een forum wa wettelijk is of wa nie :)

whoopie

Legacy Member
denk ni da ze da gaan teruggeven.
Van zodra gij de kassa voorbij zijt is het van u.

Ze kunne redeneren van: iedereen kan met slechte producte die hij thuis heeft terugkomen via een kasticket, om nieuwe te krijgen.

Als ge aan de kassa ni gemerkt hebt dat het product niet goed meer is, hebt ge pech denk ik.

Tenzij het om producten met garantie gaat (maar das bij voedingswaren ni echt het geval)

Effect_one

Legacy Member
wetelijk geizen als je naar de info balie ga van de winkel en je dreigt de management krijg je een cadeau bon ....zoals bij carrefour .
Bij zelfstandige groensel winkels of noem maar op , vervangen ze normaal alles direct .
MAar bioj groote winkels moet je het smerig speelen .
Neem het vervallen product mee op zak en ga naar binnen in de winkel , ga waar deze product sta en roep dan heel luid DIT IS VERVALLEN !

Lon$daLe

Legacy Member
Effect_one zei:
wetelijk geizen als je naar de info balie ga van de winkel en je dreigt de management krijg je een cadeau bon ....zoals bij carrefour .
Bij zelfstandige groensel winkels of noem maar op , vervangen ze normaal alles direct .
MAar bioj groote winkels moet je het smerig speelen .
Neem het vervallen product mee op zak en ga naar binnen in de winkel , ga waar deze product sta en roep dan heel luid DIT IS VERVALLEN !

hehe dan hoort heel de straat het bij het laatste geval denk ik :p

is maar ne kleine partner GB :p

whoopie

Legacy Member
Lon$daLe zei:
hehe dan hoort heel de straat het bij het laatste geval denk ik :p

is maar ne kleine partner GB :p

waar ergens? :p

ik werk toevallig int weekend ook in ne gb :lol:

astragtuner

Legacy Member
Kheb ooit eens een lasagne uit nen nachtwinkel gegeten die overtijd was...4dagen buikpijn gehad da nie normaal was

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb al iets soortgelijks tegen gekomen, das ene vergetelheidje... gewoon terug brengen!

Arifiene

Legacy Member
Hm, ze moeten u dat geld teruggeven, want zij mogen het niet eens meer verkopen eens het over datum is.
Ik heb da jammer genoeg al ettelijke keren voorgehad (in Carrefour, Delhaize, en Collruyt) en heb altijd mijn geld teruggekregen + in Delhaize nog 250 plus punten op men ma haar kaart :p
Tis verdorie altijd hetzelfde, ge kijkt naar alle data, en als ge thuis komt, da éne ding da ge vergeten zijt naartoe te kijken => lap, ge hebt het zitten

Stimpy

Legacy Member
en het ontslag van de kassierster eisen

nu we toch dramatiseren over iets van een euro

ComputerVISTA

Legacy Member
Stimpy zei:
en het ontslag van de kassierster eisen

nu we toch dramatiseren over iets van een euro

Nen euro is en blijft nen euro... Gewoon terug gaan en uw geld weervragen voor goederen die niet meer eetbaar zijn is toch zo belachelijk of gedramatiseerd niet?

Stimpy

Legacy Member
khad het meer over dat roepen in de rekken enz kwa dramatiseren
tis idd t principe da telt, ma om daar nu nen thread over te starten ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan