Archief - Cirkels blazen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reen

Legacy Member
Hey,

ik vraag mij af hoe je van die cirkels moet blazen met rook van een sigaret? Ik zag het net op een film, en ik zou het ook wel willen kunnen :D

Grtz

FEW

Legacy Member
een vriend van mij kan dat enorm goed.
naart schijnt moet ge uw mond "teuten" en uw tong in het midden houden (niet persee tss uw lippen hoor), en dan in zeer korte stukjes uitademen

maar ja, het is gewoon iets gelijk fluiten denk ik, blijven proberen... :) (dit is alleen wat ongezonder)

FEW

Legacy Member
Osi` zei:
Met een sigaret moet je dat ook niet doen (ik denk dat je wel iets anders bedoeld, want ik doe dat ook hoor)
die vriend van mij doet dat nogthans met doodgewone sigaretten ;)

deyoeri

Legacy Member
Al duizenden keren geprobeerd en ben er tot nu toe nog niet in geslaagd. :p

exploder

Legacy Member
Probeer het met een waterpijp, dan heb je veel meer rook

Trouwens, weet iemand waar je goedkoop waterpijpen kan vinden in Belgie?

ComputerVISTA

Legacy Member
Rook niet inademen en dan zoals al beschreven zoals je luchtbelletjes zou maken in water of zo...

reen

Legacy Member
Osi` zei:
Wat ik ook bv kan, is een watervalleke.
Eerst aan uw "saf" trekken (nog niet inhaleren) en dan de rook uit je mond laten lopen (niet blazen, maar echt gewoon laten uitlopen) en dan met je neus de rook inzuigen en inhaleren en uitblazen met uw mond/neus =)

Ja dat watervalletje kan ik ook :D

screaM^

Legacy Member
zon ringetjes maken doe je idd zoals Osi` het verteld heeft,

int begin is da ni zo simpel, ma eens het 5x gelukt is, zijde der mee weg...

zo was da bij mij toch :)

FEW

Legacy Member
exploder zei:
Probeer het met een waterpijp, dan heb je veel meer rook

Trouwens, weet iemand waar je goedkoop waterpijpen kan vinden in Belgie?
nee, niet echt. ik had er wel pas een vrij grote/goeie in turkije gekocht voor 11€. dus als ge iemand kent die naar turkije gaat. laat die dat dan maar meebrengen ;)

exploder

Legacy Member
Bongs? is da dan lik zo'n bolvormig ding? Ma kweet wel tabakswinkel in brugge dat ze dat verkopen en ook waterpijpen, ma tis redelijk duur :)

ComputerVISTA

Legacy Member
The mask uit de film kon een hartje met een pijlke door blazen, hoe doet ge dat? :unsure:

-RaZoR-

Legacy Member
heb dat geleerd in 1 namiddag :D

niets moeilijks aan eens ge weet hoe

gewoon u mond wat tuiten en dan in korte halen uitademen

sneax

Legacy Member
zeg luidop 'AUAUAUAUAUAUAUAUAUAU' (AU), in die positie uw lippen iets meer tuiten (zoals ge wss in de film gezien hebt) en dan uw kinnebak in snokjes lichtjes meer open/toe doen (maar niet effectier open/toe) NIET uw longen ofzo gebruiken, dus enkel de rook uit uw mond

zo doe ik het, en idd ik hou de rook in de mond na het trekken alsek het eerst in mijn longen laat gaan kan ik da ni dan is de rook te verdund

*Bios*

Legacy Member
exploder zei:
Probeer het met een waterpijp, dan heb je veel meer rook

Trouwens, weet iemand waar je goedkoop waterpijpen kan vinden in Belgie?

Shanti bazaar in antwerpen.
In gent is er ook zon winkel dacht ik.

Hiapoe

Legacy Member
reen zei:
Hey,

ik vraag mij af hoe je van die cirkels moet blazen met rook van een sigaret? Ik zag het net op een film, en ik zou het ook wel willen kunnen :D

Grtz

1 probleem... ge moet ervoor roken... misschien is vuurspuwen een leuk alternatief? :p

XoN`-

Legacy Member
Osi` zei:
Bongs zal je niet echt vinden in België denk ik, Er waren wel winkels die kweekgerieven verkochten en ook bongs enzo, headshosp, geloof in antwerpen (gesloten), gent en zaventem .. Maar of ze er nog zijn? Geen idee.


Die z'n er nog met de hopen hoor ;)

Hier in thout hebder iig nog ene & die heeft nog fatte bongs ook!


(Maar vr echt originele fatte bongen kunde best nr holland, vb grass company in tilburg ... wa assortiment dat ze daar hebben :eek: )

-RaZoR-

Legacy Member
sneax zei:
zeg luidop 'AUAUAUAUAUAUAUAUAUAU' (AU), in die positie uw lippen iets meer tuiten (zoals ge wss in de film gezien hebt) en dan uw kinnebak in snokjes lichtjes meer open/toe doen (maar niet effectier open/toe) NIET uw longen ofzo gebruiken, dus enkel de rook uit uw mond

zo doe ik het, en idd ik hou de rook in de mond na het trekken alsek het eerst in mijn longen laat gaan kan ik da ni dan is de rook te verdund

ik kan het als ik intrek ook

je moet de rook gewoon ff uit je mond laten komen tot er een deftige rookwalm is en dan direct inhouden en cirkels beginnen blazen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan