Archief - iPod touch: is het het waard?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel op 10? (voor degene die het hebben)


  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Opiniepeiling gesloten.

keizerzizima

Legacy Member
Hallo 9livers

Ik ben van plan om een iPod touch te kopen, 8GB voor 199 euro. Vinden jullie de prijs het waard zijn om dit te kopen? En wat zijn jullie erveringen ermee? Pro's en contra's?


Alvast bedankt,

IK

josilirios

Legacy Member
het werkt goed en doet z'n ding, maar je moet zelf weten of je er die prijs wil aan geven he. als het is om alleen maar naar muziek te luisteren vind ik het nogal overpriced...

keizerzizima

Legacy Member
Ik wil er meer mee doe, ik heb mijn nano doorverkocht omdat hij net iets te weinig functies heeft, ik wil muziek luisteren,internetten,gamen, chatten via facetime... Alles eigenlijk

Li1quid

Legacy Member
keizerzizima zei:
Ik wil er meer mee doe, ik heb mijn nano doorverkocht omdat hij net iets te weinig functies heeft, ik wil muziek luisteren,internetten,gamen, chatten via facetime... Alles eigenlijk

Koop u dan een iets duurdere smartphone

PRQPHET

Legacy Member
Koop u de laatste generatie Touch, daar kan je normaalgezien ook mee chatten via facetime.
Iig iPod Touch is mijn beste aankoop ooit ;) ; gaat nu al meer als 3,5 jaar mee en presteert nog altijd even goed!

michiel6661

Legacy Member
Ik vind het een perfect toestel! Heb nu nog mijn Ipod Touch 3G en nog nooit erge problemen mee gehad. Alhoewel ik eerder aanraad om een 32GB toestel te kopen tenzij je er geen of weinig apps zult opzetten en ook beperkt gaat zijn met videos. Voor muziek en foto's is dat genoeg.

piemel

Legacy Member
Ik heb ook een Ipod Touch van de 3de generatie. Zeer tevreden hiervan.

Keno

Legacy Member
Ik heb vorig jaar een Ipod-touch gekocht.
De dag nadien had ik hem al terug gebracht :-)

Allemaal zijn geld niet waard, gelukkiger zal je er toch niet van worden ;-)

Snowyflake

Legacy Member
Ik heb nog nooit het nut van een ipod touch ingezien en zal het er ook nooit van inzien ... Waarom niet gewoon een iphone kopen of een andere smartphone die die dingen kan ...

Tranco

Legacy Member
omdat die een pak duurder zijn, sommige mensen liever met ios werken dan met android, sommige mensen geen behoefte hebben om altijd en overal internet te hebben en wat voor mij belangrijk is, ik liever een goedkope gsm én een pmp heb dan beide in één toestel. (een toestel van +500 euro constant op zak moeten hebben, heb ik liever niet. ipod touch kan ik thuislaten als ik wegga)

John1307

Legacy Member
Tranco zei:
omdat die een pak duurder zijn, sommige mensen liever met ios werken dan met android, sommige mensen geen behoefte hebben om altijd en overal internet te hebben en wat voor mij belangrijk is, ik liever een goedkope gsm én een pmp heb dan beide in één toestel. (een toestel van +500 euro constant op zak moeten hebben, heb ik liever niet. ipod touch kan ik thuislaten als ik wegga)

Goe gezegd! De iphone is een leuk hebbeding, maar ik zou mij ook nie comfortabel voelen als ik constant met een machine van rond de 700-800 euro (inclusief abonnement, apps, cover en verzekering) in mijn broekzak zit rond te lopen. Vooral omdat ik de neiging heb om geregeld mijn gsm te verliezen (zit dit jaar al aan mijn derde).

Nu mijn ipod touch 1G vond ik maar een teleurstelling. Veel meer dan youtuben en muziek luisteren heb ik er niet mee gedaan. De homeknop en de wifi waren na 1,5 jaar ook al stuk dus echt duurzaam was het niet.

keizerzizima

Legacy Member
Waarom voten mensen 1/10? Zij hebben geen uitleg, waarom slechts 1/10?

Redraptorx

Legacy Member
Koop u ne goeie smartphone met android om mee te internetten en al da gedoe en koop een goedkopere mp3 speler, gaat ge veel meer mee zijn.

thelordofpee

Legacy Member
De eerste maanden was ik echt weg van m'n iPod, maar na 4 maanden vind ik er eigenlijk niet veel meer aan en gebruik ik het enkel voor te internetten en youtube. Ik vind de prijs net iets te veel voor wat ik er nu nog aan gebruik... Ik heb dus voor 6/10 gestemd, al had ik misschien een 7 moeten geven.

Op die 1/10'en moet ge niet leggen, dat zijn gewoon Apple-haters.

keizerzizima

Legacy Member
Redraptorx zei:
Koop u ne goeie smartphone met android om mee te internetten en al da gedoe en koop een goedkopere mp3 speler, gaat ge veel meer mee zijn.

ik heb reeds een smartphone bij een abbonement gekregen

MaximV

Legacy Member
Welke smartphone heb je? Anders is het niet de moeite om een Ipod te kopen.

Moneuil

Legacy Member
iTouch 4G 32G fijn toestel en alle extra functionaliteit die je maar wenst.
Lijkt duur voor een mp3 speler maar anderzijds heb je alle functionaliteit van een iphone zonder de belfunctie voor een pak minder geld, ik zou de iphone eerder een overpriced gsm toestel noemen...
Voordeel is je hebt alle leuke extra's games etc... die je rustig kan opspelen, surfen etc... zonder dat je in geval van een iphone bv je batterij van je GSM plat speelt.
batterijduur is prima kan er makkelijk een hele dag non stop muziek mee luisteren als je wil .
Wat mij betreft een echte aanrader :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan