Nineshots
Well-known member
Die met 2 stangen hebben wij ook, zeer tevreden van. Die kunnen echt heel grote formaten van doek aan.
Trouwens er is een reden dat je die vindt vanaf 300 euro en dat de prijzen kunnen tot 1500 en hoger.
De stevigheid en gewicht van de voet, doet veel aan de kwaliteit er van als er wind staat.
En met de duurdere parasols kan je redelijk veel aanpassingen doen om het doek op de juiste positie te zetten.
Je hebt nu trouwens ook platte versies, die anders opplooien. Maar die waren nog een stuk duurder. Ik ben ze bij top interieur eens tegengekomen, al vind ik ze precies niet terug op de site.
Ik heb er ook geen ervaring mee of ze de meerprijs waard zijn.
edit: toch eentje gevonden
www.salesdepot.eu
Trouwens er is een reden dat je die vindt vanaf 300 euro en dat de prijzen kunnen tot 1500 en hoger.
De stevigheid en gewicht van de voet, doet veel aan de kwaliteit er van als er wind staat.
En met de duurdere parasols kan je redelijk veel aanpassingen doen om het doek op de juiste positie te zetten.
Je hebt nu trouwens ook platte versies, die anders opplooien. Maar die waren nog een stuk duurder. Ik ben ze bij top interieur eens tegengekomen, al vind ik ze precies niet terug op de site.
Ik heb er ook geen ervaring mee of ze de meerprijs waard zijn.
edit: toch eentje gevonden
SPECTRA Zweefparasol - Spectra Forward 80° & SPECTRA Straight 90*
Spectra biedt een combinatie van schoonheid & functionaliteit. Dankzij dit systeem vouwt u de parasol niet verticaal maar horizontaal dicht - GRATIS LEVERING