Zoektocht: Finance app

CoBalT

Active member
Crowdfunder FE
Ik ben op zoek naar een financiën applicatie.
Bij voorkeur een combinatie van iOS / Windows (web of app).
Een must: Connectie met de bank, zodat hij de transfers automatisch afhaalt.
Meerdere rekeningen kunnen toevoegen (partner en mezelf).

Dit moet geen gratis app zijn. Ik zoek een degelijk programma die het liefst ook visueel wat mooi is :)

Momenteel ben ik uitgekomen bij 'Spendee', maar heb de indruk dat je niet iets kan instellen zodat de transfers automatisch gecategoriseerd worden. Buiten het gene dat de app zelf indeelt.
 
MoneyWiz - is wel redelijk aan de prijs, maar heeft volgens mij alles (en meer) wat je zoekt. Heb zelf een weekje de trial geprobeerd, maar vond het persoonlijk iets te uitgebreid voor wat ik nodig had.
 
Vroeger had je cake.app maar deze is helaas overgekocht geweest door Argenta bank.
Daar kon je verschillende bank instanties koppelen en kreeg je automatisch een overzicht waar al je uitgaven naar toe gingen.
Echt top app.. Moest iemand een waardige vervanger weten hoor ik het ook graag!
 
Vroeger had je cake.app maar deze is helaas overgekocht geweest door Argenta bank.
Daar kon je verschillende bank instanties koppelen en kreeg je automatisch een overzicht waar al je uitgaven naar toe gingen.
Echt top app.. Moest iemand een waardige vervanger weten hoor ik het ook graag!
Heb ik inderdaad ook nog gehad!
Maar toen nooit echt gebruikt.

Uiteindelijk nu toch gekozen voor Spendee.
 
Heb ik inderdaad ook nog gehad!
Maar toen nooit echt gebruikt.

Uiteindelijk nu toch gekozen voor Spendee.
Cool, ik zal de app ook eens nakijken! Alleen jammer dat je geen categorieën kan instellen.
Dat kon je wel via cake als er iets niet automatisch gevonden was of als het verkeerd was koos je zelf tot welke categorie deze moest gelinkt zijn
 
Cool, ik zal de app ook eens nakijken! Alleen jammer dat je geen categorieën kan instellen.
Dat kon je wel via cake als er iets niet automatisch gevonden was of als het verkeerd was koos je zelf tot welke categorie deze moest gelinkt zijn
Dat kan je wel hoor.
Ik bedoelde eerder dat je niet kan specifiëren van: transacties naar rek nr.. is altijd categorie A.
De app kan wel deel zelf indelen. Bij sommige transacties plaatst hij zelf al een categorie als hij er iets in herkent.
 
Spiir. Beperkt, gratis maar handig.
Deze app nu 2 dagen in gebruik en exact wat ik zocht!
Na wat uitzoeken hoe je meerdere transacties kan categoriseren is dit gewoon de perfecte app (Voor mij).

- Meerdere banken koppelen
- Automatisch groeperen van inkomsten/uitgaven
- Overzichten krijgen per week/maand van je uitgaven

Thanks!!
 
Terug
Bovenaan