Zijn allemaal pseudo toestanden. Je bent ziek of niet. Als je ziek bent, the music stops. Waarom je nog een examen zou willen opstellen... klinisch controle gedrag. Leraars...
Ik heb ooit in mijn hand gezeten met een kettingzaag. 4weken thuis. 1x gebeld om heel kritische shit over te dragen op dag 3 of zo. Daarna op mijn gemak genezen en erna gewoon weer aan de slag. En ik kon in theorie waarschijnlijk rapper eat werken. Maar elke dag 2x verpleegster langskomen, om de 4h pijnstillers, je eigen gat met moeite kunnen afvegen. Stress van het werk daartussen draaien, weinig bevorderlijk voor niemand.
En ja, er is shit geweest door mijn afwezigheid. En ja, iedereen leeft nog altijd, de wereld draait nog en we hebben de shit nadien opgelost.
En niemand heeft mij kwalijk genomen. Zou jij verwachten van een zieke dat hij practica etc uitlegt aan je? Nee. Dus waarom zou je het zelf dan doen...
I mean, smijt die huiswerken/practica in de vuilbak. Precies of de wereld gaat vergaam daardoor. Of DE INSPECTIE. Ja, dat zijn dergelijke onmensen dat ze je liever een zieke leerkracht zien werken dan 1 huiswerkje te dumpen. ...
Ik probeer leraars te verstaan, maar elke post die ik hier zie passeren bevestigt mijn beeld van sado masochistic gedrag van leraars die denken dat ze op zichzelf de wereld moeten verbeteren of de ruggengraat van een slak hebben.