Ivm tweede vraag: indien arbeidsongeschiktheid in januari start, moet je meer hebben.
Hoezo? Berekening is toch op basis van laatste brutoloon, dus december 2025?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ivm tweede vraag: indien arbeidsongeschiktheid in januari start, moet je meer hebben.
Nee, we zijn beide mis, zie: https://www.riziv.fgov.be/nl/profes...nvullen#inlichtingenblad-uitkeringen-zima-001Hoezo? Berekening is toch op basis van laatste brutoloon, dus december 2025?
Nagekeken en is 25% volledige economische schade.Ivm je eerste vraag kan ik niet antwoorden, wetgeving verandert en is qua cumul redelijk complex. Stel gerust je vraag aan de dienst uitkeringen van de mutualiteit of de sociale dienst, maar leg de nadruk op het feit dat er geen verband is tussen je arbeidsongeval en de schade aan je schouder (als dat zo is), dit kan belangrijk zijn.
Check ook of die 25% volledig economische schade is die vergoed wordt, of indien het een combinatie van economische schade en hulp van derden is.
Wat bedoel je precies op die zeer lange pagina @JPV? Ik krijg in mijn werk wekelijks te maken met het invullen van inlichtingenbladen en moet steeds het laatste voltijds brutoloon invoeren. (Er vanuit gaande dat iemand een maandloon ontvangt en geen uurloon oid.)
+1. Moest de werknemer écht vragen "geeft mijn laptop anders verveel ik mij dood in het ziekenhuis" is dat al een ander verhaal (dan nog kan je best zeer goed informeren bij de werknemer of deze 100% zeker is en hangt het af van welke aandoening deze heeft), maar simpelweg een bezoekje komen brengen en terloops vermelden "ahja seg, hier is uwe laptop, dan kunt ge af en toe is inloggen voor wat mails weg te werken hé"... Ik zou me nogal schamen moest ik daarmee durven afkomen.als ik in het ziekenhuis zou liggen, en mijne baas komt af met mijn laptop zodat ik mijn dossiers zou kunnen afwerken, ik zou die laptop gebruiken om een klachtenmail te sturen.
ge moet goed gestoord zijn om zoiets te vragen van uw personeel.
ja, maar dus op het maandloon van september 2025 voor de OP hier. Niet op december en ook neit op januari (zoals ikdacht)Ja oké, maar op welke basis denk je dat dat dagbedrag wordt bepaald? Op het maandloon dus. Je geeft een maandloon door als werkgever, en dat wordt herberekend naar een dagbedrag.
Als hij nog werkt nadat die baas de laptop heeft ontweken bij het buitenwandelenals ik in het ziekenhuis zou liggen, en mijne baas komt af met mijn laptop zodat ik mijn dossiers zou kunnen afwerken, ik zou die laptop gebruiken om een klachtenmail te sturen.
ge moet goed gestoord zijn om zoiets te vragen van uw personeel.