Zelfstandige asbestdeskundige

Retired

Member
Hoi,

Zijn er toevallig zelfstandige asbestdeskundige aanwezig hier? Ik vraag me af of het de moeite is om deze opleiding te volgen en als zelfstandige te beginnen hierin. Ik zie dat er firma's zijn die zelfstandige asbestdeskundigen inplannen. Maar vraag me af hoeveel afspraken ze op een dag kunnen afwerken en hoeveel ze ervoor mogen factureren. (Om een schatting qua loon te maken).

Alle reacties zijn welkom!

Cheers,

Een kennis is hiermee ook gestart, en inderdaad via een tussen firma die opdrachten doorstuurt. Geen idee hoeveel maar dacht te horen 250 EUR per rapport (afhankelijk per dossier, kan groter zijn) en dat daar ongeveer 1,5u voor nodig is.

Een kennis is hiermee ook gestart, en inderdaad via een tussen firma die opdrachten doorstuurt. Geen idee hoeveel maar dacht te horen 250 EUR per rapport (afhankelijk per dossier, kan groter zijn) en dat daar ongeveer 1,5u voor nodig is.
Toevallig contactgegevens die je kan delen via pm?

Een collega heeft de woning van haar overleden moeder onlangs verkocht en ook zo iemand laten langskomen.
Dat was 600€ voor 2u.

Meestal zit dat al bij die epcmannen, of zelf een keurfirma die dat doet. Ongetwijfeld zijn er al velen op de kar gesprongen.

De keurder van de pv panelen deed dat ook. Hij sprak van gaten boren en stalen nemen, opsturen en nadien attest maken. Als je dat werk doet kom je natuurlijk dagelijks in contact met asbest. Ik weet niet in hoeverre dat klein contact schadelijk is, maar ideaal is dat niet. Prijzen van 450-800 euro, afhankelijk van het aantal stalen...

Terug
Bovenaan