Zack Snyder’s Justice League lanceert laatste trailer voor release

HBO Max heeft een trailer vrijgegeven voor de Snyder Cut van Justice League die vanaf donderdag op het platform te zien zal zijn. Deze film heeft een speelduur van maar liefst vier uur. Regisseur Zack Snyder heeft nieuwe scènes opgenomen en zelfs nieuwe personages toegevoegd. Zo zullen onder andere Darkseid, The Joker en Martian Manhunter hun opwachting maken.

HBO Max is op dit moment echter nog niet beschikbaar in België. Er zijn voorlopig twee manieren om deze film te bekijken:
  • vanaf 18 maart: aan te kopen via iTunes, Apple TV, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox en Rakuten TV
  • vanaf 8 april: te huren via Telenet, Proximus, BeTV, iTunes, Apple TV, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox en Rakuten TV

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had ik zelfs niet gezien 😅

Moet zeggen, vind dat er nogal veel spel gemaakt word rond deze film. De originele Justine league trok op niets en het is nu ook niet dat Snyder nog echt goede films gemaakt heeft de laatste jaren...

Maar bon, velen snakker naar wat superheldenactie dus zal daar wel mee te maken hebben.
 
Had ik zelfs niet gezien 😅

Moet zeggen, vind dat er nogal veel spel gemaakt word rond deze film. De originele Justine league trok op niets en het is nu ook niet dat Snyder nog echt goede films gemaakt heeft de laatste jaren...

Maar bon, velen snakker naar wat superheldenactie dus zal daar wel mee te maken hebben.
En dat is dan jouw mening. Justice League trok op niks omdat Whedon die gewoon volledig verkloot heeft. De luchtige Marvel formule moet je niet toepassen op DC films.
Zack Snyder's versie gaat weer top worden. BvS is ook één van mijn favorieten.

Ik snap ook altijd dat gebash en gezaag niet over actiefilms als deze en Transformers, Godzilla, etc. Dat kijk je toch niet hoofdzakelijk voor het verhaal maar voor het spektakel.
 
En dat is dan jouw mening. Justice League trok op niks omdat Whedon die gewoon volledig verkloot heeft. De luchtige Marvel formule moet je niet toepassen op DC films.
Zack Snyder's versie gaat weer top worden. BvS is ook één van mijn favorieten.

Ik snap ook altijd dat gebash en gezaag niet over actiefilms als deze en Transformers, Godzilla, etc. Dat kijk je toch niet hoofdzakelijk voor het verhaal maar voor het spektakel.

Begrijp me niet verkeerd, heb niets tegen actiefilms. Kan die monster films in het godzilla universe wel smaken en ja, transformers is transformers.

Maar de DC films vind ik toch wel een pak minder. Ze zijn gwn niet goed gemaakt. De eerste helft van man of steel en Wonder Woman is zowat het enigste goede daarin. Die films hebben allemaal hun momenten maar het geheel is altijd slordig.
BvS was de grootste teleurstelling voor mij. 10 minuten vechten ze tegen elkaar en ze stoppen ermee omdat hun mama’s dezelfde naam hebben... Die film heeft goede momenten maar er is teveel dat die film om zeep helpt.

Maar bon, smaken en geuren. Ik ga hem zeker eens zien, want de reviews zijn ondertussen toch wel redelijk goed, maar verwacht er niet opeens een meesterwerk van.
 
Heb hem net gekeken, aangenaam verrast. Wel in 2 keer want 4 uur was me iets te lang in 1 zitting 😅

Natuurlijk is het hoofdverhaal nog altijd hetzelfde, maar alles is beter uitgewerkt. De personages worden beter uitgewerkt, setup naar gebeurtenissen is beter en de pay-off is er dan ook. Steppenwolf is eigenlijk een zeer goede villain nu, tov de clusterfuck die hij was ervoor. Toch een aanrader nu als je graag superheldenfilms ziet :)
 
WOW, wat een film :drool:

Die soundtrack... :music: man man, vooral
de scene met The Flash op het einde waar hij iedereen redt door de tijd terug te draaien, ik kreeg rillingen van de muziek
!!

En Steppenwolf inderdaad eindelijk een badass.

De introductie van Darkseid is ook een feit, kom maar op met Justice League 2 (en 3) !! Don't fuck it up WB !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan