Yuzzu betrouwbaar?

MiniJeffrey

Well-known member
Hello

Ik was gisteren wat autoverzekeringen aan het vergelijken en daarbij springt Yuzzu er toch serieus uit als prijsbreker. Ter vergelijking, mijn huidige verzekering (full omnium): 1340 euro per jaar, Yuzzu komt op een 700 tal euro. Enige groot verschil dat ik zie is dat Yuzzu een Engelse vrijstelling hanteert, waar mijn huidige verzekeraar 0 euro bij 1e ongeval toepast. Gezien mijn schadeloos verleden is dat een risico dat ik nog wel wil nemen. Mijn huidige verzekeraar behoudt ook de aankoopwaarde tot 36 maanden na aankoop, Yuzzu niet. Maar gezien ik al bijna aan die 36 maanden zit is ook dat dus geen 600 euro meerprijs meer waard voor mij.

Alleen als iets te goed is om waar te zijn, word ik nogal achterdochtig.

Zijn hier mensen klant (geweest) van Yuzzu met positieve of negatieve ervaringen?

Thx!
 
Yuzzu was vroeger het, mss meer gekende, Touring verzekering en is sinds enkele jaren ook onderdeel van AXA.

Ik werk zelf voor de grootste maatschappij van België en als ik makelaars hoor over verzekeraars zoals Yuzzu of andere kleinere spelers op de markt:

“goei prijzen maar slechte/minder goede service.”

Als het u allemaal niet (of minder hard) uitmaakt of ge snel wordt uitbetaald of snel wordt geholpen/te woord gestaan en de premies zijn aanzienlijk verschil, why not.

Als ik mij niet vergis ligt de Engelse vrijstelling bij Yuzzu op €500? Ge zijt rap aan €500 bij een accident dus op dat gebied zit het wel snor denk ik.
 
Hello

Ik was gisteren wat autoverzekeringen aan het vergelijken en daarbij springt Yuzzu er toch serieus uit als prijsbreker. Ter vergelijking, mijn huidige verzekering (full omnium): 1340 euro per jaar, Yuzzu komt op een 700 tal euro. Enige groot verschil dat ik zie is dat Yuzzu een Engelse vrijstelling hanteert, waar mijn huidige verzekeraar 0 euro bij 1e ongeval toepast. Gezien mijn schadeloos verleden is dat een risico dat ik nog wel wil nemen. Mijn huidige verzekeraar behoudt ook de aankoopwaarde tot 36 maanden na aankoop, Yuzzu niet. Maar gezien ik al bijna aan die 36 maanden zit is ook dat dus geen 600 euro meerprijs meer waard voor mij.

Alleen als iets te goed is om waar te zijn, word ik nogal achterdochtig.

Zijn hier mensen klant (geweest) van Yuzzu met positieve of negatieve ervaringen?

Thx!
De vrouw is hier verzekerd via yuzzu, wel opletten het eerste jaar geven ze bvb 15% korting wanneer na 1 jaar je contract automatisch vernieuwd zal worden is die "korting" weg.
 
Terug
Bovenaan