PC XBOX Xbox Showcase + Starfield Direct | zo 11 juni 19.00u

Maar waarom 4k @ 30 fps, maar bvb geen 1080p of 1440p @ 60fps? Niet iedereen wil op 4k gamen.
Is inderdaad zeer bizar die keuze, ze gaan er van uit dat iedereen die 4K ook effectief gaat kunnen gebruiken... Als het dan toch vaak aan 60 FPS geraakte in 4k maar niet stabiel genoeg is, dan kunnen ze 1440p en 1080p zeker aan 60FPS aanbieden. Ik denk eerlijk gezegd dat het er simpelweg op neer komt dat 60fps totaal niet stabiel en haalbaar is en dat ze hier gewoon een mooi praatje over maken :p
 
De games die mij eigenlijk wel het meest aanspraken waren vooral 3the party games.

- Frostpunk 2
- Die nieuwe Capcom game ( ziet er super fancy en cool uit )
- Clockwork revolution, benieuwd naar wat dat gaat geven.
- Star Wars Outlaws, enige dat me wat afschrikt is Ubisoft xD
- Persona 3 remake en Tactics zijn super nice voor de fans
- Still Wakes the Deep lijkt me echt een coole horror game op het eerst zicht.
- City Skylines 2 zal ook wel kunnen gesmaakt worden door velen.

Ik merk hier vooral uit op dat nieuwe aankondigingen vooral komen van uit het 3the party kamp terwijl de eigen games meer een heropfrissing zijn van dingen die we al effe weten een waarvan ik bij sommige graag wel al wat meer had gezien na x aantal jaar.
Is Clockwork Revolution geen nieuwe Xbox first party game, of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
- Forza Motorsport 8, deze vind ik nog het beste eigenlijk, aankondigen, meteen GP tonen en nog dit jaar uit komen, zo hoort het!
FM gameplay zat ook al in de vorige showcase en toen ben ik nog serieus op men honger blijven zitten door gebrek aan aankondiging van release. Toen moesten we het nog doen met '2023' terwijl Q1 al ver gepasseerd was.

Eerste aankondiging van deze game is er trouwens geweest met de aankondiging van de Series X/S consoles. Ondertussen ook al weer een jaar of vijf geleden?

MAAR, ik kan niet wachten om eraan te beginnen :)
 
FM gameplay zat ook al in de vorige showcase en toen ben ik nog serieus op men honger blijven zitten door gebrek aan aankondiging van release. Toen moesten we het nog doen met '2023' terwijl Q1 al ver gepasseerd was.

Eerste aankondiging van deze game is er trouwens geweest met de aankondiging van de Series X/S consoles. Ondertussen ook al weer een jaar of vijf geleden?

MAAR, ik kan niet wachten om eraan te beginnen :)
Dat heb ik dan ook wel hard gemist damn, nu ik volg race games nu ook wel niet echt. Ik dacht echt dat dit zo wat de eerste echte deftige aankondiging was met meteen een release en wat in game footage. Maar blijkbaar was het toch dezelfde gang van zaken als bij de andere games.
 
Jup

South of Midnight ook
Flight simulator 2024
towerborne (nt zeker of het 1st party is, wel published door xbox)

Dus 4 nieuwe 1st party titels aangekondigd deze show.
Hmm bij die indie gamekes ging ik er gewoon van uit dat het weer zo dingen waren zoals Last Stop en Carrion destijds, tijdelijke GP games die later ook nog elders uit kwamen. Maar je hebt gelijk het zijn ditmaal wel degelijk games van MS studio's zelf. Towerborne is inderdaad wel gewoon samenwerking om hun spel te publishen. Wel leuk om te zien dat die kleinere studiokes dan toch ook met hun ding kunnen beginnen afkomen.
 
Hmm bij die indie gamekes ging ik er gewoon van uit dat het weer zo dingen waren zoals Last Stop en Carrion destijds, tijdelijke GP games die later ook nog elders uit kwamen. Maar je hebt gelijk het zijn ditmaal wel degelijk games van MS studio's zelf. Towerborne is inderdaad wel gewoon samenwerking om hun spel te publishen. Wel leuk om te zien dat die kleinere studiokes dan toch ook met hun ding kunnen beginnen afkomen.
Ik vond die towerborne er geweldig uitzien.
Deed me wat denken aan Guardian heroes op sega Saturn
 
Terug
Bovenaan