Xbox Series X waar nog te vinden?

Met dat de ps opslaat in prijs en nog altijd niet voor deftige prijs te verkrijgen is ben ik aan het twijfelen om de series x te kopen. Ik heb wel nog nooit een xbox gehad, buiten de exclusives van ps (die ik bijna niet speel),zijn er nog nadelen waar ik rekening mee moet houden?

Met dat de ps opslaat in prijs en nog altijd niet voor deftige prijs te verkrijgen is ben ik aan het twijfelen om de series x te kopen. Ik heb wel nog nooit een xbox gehad, buiten de exclusives van ps (die ik bijna niet speel),zijn er nog nadelen waar ik rekening mee moet houden?
In mijn ervaring niet echt nadelen tenzij: als je de PS interface gewoon bent, is het nogal onoverzichtelijk (voor mij toch en het is niet dat ik Xbox niet gewoon ben alle Xbox’es gehad sinds de originele)

Met dat gekend truckje kan je 3 jaar Gamepass pakken voor €100. No brainer.

In mijn ervaring niet echt nadelen tenzij: als je de PS interface gewoon bent, is het nogal onoverzichtelijk (voor mij toch en het is niet dat ik Xbox niet gewoon ben alle Xbox’es gehad sinds de originele)

Klopt, interface vind ik zelf ook onoverzichtelijk.
Zet iemand die nog nooit een Xbox gehad heeft voor een Xbox, kans zit erin dat die de weg naar zijn games library niet eens vindt :p
Vind persoonlijk de interface van PS ook niet overzichtelijk.

Beste blijft die van de 360 imo.

De Xbox interface is op zijn zachtst gezegd verschrikkelijk (altijd op PS gespeeld en nu ook een Xbox Series X in huis).
Ik vind nooit mijn weg naar wat ik nodig heb 😅

De Xbox interface is op zijn zachtst gezegd verschrikkelijk (altijd op PS gespeeld en nu ook een Xbox Series X in huis).
Ik vind nooit mijn weg naar wat ik nodig heb 😅
Inderdaad, ik vind mijn weg wel maar het is niet duidelijk.
Ik vond de x360 ook de beste

En die van playtstiation vind ik zeker cava, alleen jammer dat je nu op de ps5 geen mooie thema's kan hebben. Ik heb er een gekocht voor de ps4 en je bent er dan niets mee

Denk eerder minder vraag naar 😇

Ik vraag me wel af waarom.. Tenzij je het voor de exclusives doet, maar met de bedrijven dat microsoft nu overkoopt staat er op dat vlak waarschijnlijk ook wel iets te wachten.
En ze hebben die gamepass die zo goed is ook al.

Ik ga mij volgende week 1 kopen. Ben hrt wachten op de ps beu en dan nog eens een prijsstijging erbovenop.

Terug
Bovenaan