El professor
Active member
Met andere ‘briel’ of enkel de consoles? Aangezien ik in het hol van Pluto woon nog niet kunnen langsgaa.ln media markt liggen ze met hopen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met andere ‘briel’ of enkel de consoles? Aangezien ik in het hol van Pluto woon nog niet kunnen langsgaa.ln media markt liggen ze met hopen
ik dacht alleen de consoleMet andere ‘briel’ of enkel de consoles? Aangezien ik in het hol van Pluto woon nog niet kunnen langsgaa.
Je kan deze gewoon kopen bij Bol of Microsoft zelf.Met andere ‘briel’ of enkel de consoles? Aangezien ik in het hol van Pluto woon nog niet kunnen langsgaa.
In mijn ervaring niet echt nadelen tenzij: als je de PS interface gewoon bent, is het nogal onoverzichtelijk (voor mij toch en het is niet dat ik Xbox niet gewoon ben alle Xbox’es gehad sinds de originele)Met dat de ps opslaat in prijs en nog altijd niet voor deftige prijs te verkrijgen is ben ik aan het twijfelen om de series x te kopen. Ik heb wel nog nooit een xbox gehad, buiten de exclusives van ps (die ik bijna niet speel),zijn er nog nadelen waar ik rekening mee moet houden?
Je kan die hier kopen:Met andere ‘briel’ of enkel de consoles? Aangezien ik in het hol van Pluto woon nog niet kunnen langsgaa.
Met dat de ps opslaat in prijs en nog altijd niet voor deftige prijs te verkrijgen is ben ik aan het twijfelen om de series x te kopen. Ik heb wel nog nooit een xbox gehad, buiten de exclusives van ps (die ik bijna niet speel),zijn er nog nadelen waar ik rekening mee moet houden?
In mijn ervaring niet echt nadelen tenzij: als je de PS interface gewoon bent, is het nogal onoverzichtelijk (voor mij toch en het is niet dat ik Xbox niet gewoon ben alle Xbox’es gehad sinds de originele)

Inderdaad, ik vind mijn weg wel maar het is niet duidelijk.De Xbox interface is op zijn zachtst gezegd verschrikkelijk (altijd op PS gespeeld en nu ook een Xbox Series X in huis).
Ik vind nooit mijn weg naar wat ik nodig heb![]()

Beste blijft die van de 360 imo.
Zaakjes op orde dusBij de series x is de schaarste al een tijdje achter de rug en vrij te vinden.
Denk eerder minder vraag naarZaakjes op orde dus

Moogt ge denken...microsoft is gewoon altijd al kapitaal krachtiger geweest. Laatste wapenfeit van Sony is gewoon apple move..Denk eerder minder vraag naar![]()
Denk eerder minder vraag naar![]()
Nee, is gewoon zo, in Europa is er gewoon echt minder vraag naar...Moogt ge denken...microsoft is gewoon altijd al kapitaal krachtiger geweest. Laatste wapenfeit van Sony is gewoon apple move..