Xbox Series X waar nog te vinden?

Om goedkoop te game is de xbox het beste hun exclusieve titels dag 1 op gamepass. Ik ben wel meer fan van ps titels God of war , spider man, uncharted, last of us.
Dat is het voordeel wat ps nu nog heeft. Bekende, populaire games.
Hopelijk veranderd dat in de toekomst;

God of war —— Hellblade 2
Uncharted —— Indianda Jones
Dan nog perfect Dark, Starfield , Fable, en de rest can Bethesda erbij en het zit wel goed denk ik

Dat is het voordeel wat ps nu nog heeft. Bekende, populaire games.
Hopelijk veranderd dat in de toekomst;

God of war —— Hellblade 2
Uncharted —— Indianda Jones
Dan nog perfect Dark, Starfield , Fable, en de rest can Bethesda erbij en het zit wel goed denk ik
Ik hoop het voor ons gamers dat er bij xbox ook mooie titels bij komen, maar mijnps zal altijd mijn eerste console blijven. Forza 5 doet me watertanden maar enkel daarvoor is beetje zot om 1 te kopen.

Ik hoop het voor ons gamers dat er bij xbox ook mooie titels bij komen, maar mijnps zal altijd mijn eerste console blijven. Forza 5 doet me watertanden maar enkel daarvoor is beetje zot om 1 te kopen.
Wel ik ben het een beetje eens met Bernie
Ik heb ook de ps5 vooral voor de exclusieve games, net zoals mijn switch ook vooral voor de nintendo games is
Mijn series x zal altijd mijn eerste console blijven en daar koop ik dan ook de multiplat games voor, voor zover dat nodig is want heb gamepass ultimate

Ik zie het een beetje zoals de beelden in mijn woning, daar geniet ik van om er naar te kijken

Mijn ps5 en switch worden weinig gebruikt maar ik geniet ervan om ze te hebben, desondanks dat ik er niet veel op speel. Maar dat is ook omdat ik full time werk, een flex job heb en drie poedelkids
Op mijn leeftijd vind ik ook dat ik aan zelfzorg mag doen

Wel ik ben het een beetje eens met Bernie
Ik heb ook de ps5 vooral voor de exclusieve games, net zoals mijn switch ook vooral voor de nintendo games is
Mijn series x zal altijd mijn eerste console blijven en daar koop ik dan ook de multiplat games voor, voor zover dat nodig is want heb gamepass ultimate

Ik zie het een beetje zoals de beelden in mijn woning, daar geniet ik van om er naar te kijken

Mijn ps5 en switch worden weinig gebruikt maar ik geniet ervan om ze te hebben, desondanks dat ik er niet veel op speel. Maar dat is ook omdat ik full time werk, een flex job heb en drie poedelkids
Op mijn leeftijd vind ik ook dat ik aan zelfzorg mag doen
Laat ons zo zeggen zit even niet in situatie dat ik zo twee dure console's naast elkaar kan zetten.

Laat ons zo zeggen zit even niet in situatie dat ik zo twee dure console's naast elkaar kan zetten.
Dat begrijp ik volkomen !
Ik heb mijn scorpio verkocht, mijn ps4 limited days of play en al mijn andere consoles zoals wiiu, wii, rock band 4
Als alleenstaande heb ik ook keuzes moeten maken

Ik heb een Series S, maar zou toch graag een Series X willen, dus ben zoekende :)

Gisteren bijna ene via xbox.com, maar mijn vorig adres stond er nog in. Na het veranderen zat er niks meer in mijn winkelmand en was het gedaan!

Exclusives: Demon’s Souls, Ratchet & Clank, Returnal, Spider-Man (Miles Morales en II), God of War, …
Mijn vriendenkring gamet niet echt, dus het is ergens ook wel historisch (PS2, 3 en 4 gehad).
Naar controller trouwens: PS5-controller is super aangenaam, ligt fantastisch in de hand. Grote verbetering tov de vorige generaties.
Daar zitten idd een paar leuke exclusives tss, maar de nieuwe excl. kan ik eventueel dan nog kopen op de ps4
Awel ik heb er nog geen in mijn handen gehad. Tot nu toe vond ik xbox altijd beter, ik had zelfs een xbox controller voor de ps4 gekocht van Nacon (helaas bedraad) maar voelde veel beter vond ik.

De haptic feedback op de PS5 controllers is toch een dikke plus (al wordt de toevoeging nog niet echt veel gebruikt in games).

Playstation gaat ergens in de lente komen met hun eigen soort gamepass (PS Now gaat blijkbaar verdwijnen) die games uit PS1, 2, 3, 4 en 5 gaat aanbieden.

Microsoft heeft Bethesda onder zijn vlagschip.
Playstation heeft dan weer God of War, Horizon Zero Dawn, Bloodborne, Spiderman (en binnenkort ook Wolverine, WOOT), ....

Weet je wat? Waarom niet beide kopen? ;)
Pff weet ge wat het is, ik game niet genoeg om voor mezelf te kunnen verantwoorden om beide te kopen. Ik mis het gevoel van gamen heel erg maar ben meestal afgeleid door andere dingen en game daarom niet supervaak. Misschien koop ik nu wel 1 console en mss binnen enkele jaren de ander, dat kan nog altijd natuurlijk.

Yep, dat vind ik ook. In games zoals NBA2K22 is het echt wel een meerwaarde. Je voelt zonder te kijken meteen aan of je speler moe is en dergelijke meer, meer dan gewoon fluff.
Ivm de haptic feedback, khad eens een video gezien van die avonturengame waarin de haptic feedback en die triggers geshowcased worden. Zag er indd interessant uit maar denk niet dat het voor mij persoonlijk een make of break feature is.

Indien iemand nog een xbox zoekt laat maar weten. Mijn bestelling van een tijd terug ligt klaar bij een collishop. Zelf heb ik er al een kunnen kopen ondertussen.

Ik heb bestelling geplaatst en voor levering gekozen, afhaling was niet mogelijk. En op factuur staat leveringstype: same day picup en op website mm zelf staat bij bestelling:
Artikel is opgehaald

Artikel is opgehaald in de winkel
Opgehaald door de koerier dienst , morgen zal je deze wel ontvangen ;)

Terug
Bovenaan