Xbox Series X waar nog te vinden?

Was al aan het denken "amai stevige wandeling", maar de mediamarkt ligt daar naast tegenwoordig zeker :p
Ja, de MM in het centrum is al 2 jaar weg denk ik.
Ik dacht eerst, de XSX is nu wel vlot in voorraad. Maar ik heb vorige week wat XSX van hand zien wisselen voor tegen de nieuwprijs en daarmee hier toch maar gepost. You never know.

Als ik zeker was dat er hier nog iemand ene zocht had ik er wel eentje (of 2) meegenomen...
Mijn ligt stop te happen aangezien ik sinds een half jaar een PS5 heb en meer op de XSS speel op de kinderen hun gameroom omdat daar de playseat met stuur staat. Mss moet ik mijne ook maar van de hand doen...

Wil gerust 1 kopen zit achter een bureau maar moet dan zeker zijn dat ik ervan af geraakt.
PS5 neem je weinig risico voor Series x ligt dat anders.

Moest je dat zien zitten om te bestellen als je er 1 ziet mag dat gerust, ik koop hem ineens over en kom ze oppikken, woon niet al te ver af :-)

Jammer is er eigenlijk nog iemand naar op zoek? Wil eventueel volgende keer wel kopen als ik er iemand een plezier mee kan doen.
Je mag er eentje reserveren voor mij. Vandaag op zoek geweest in verschillende mediamarkts regio Brussel en enkele Carrefours zonder succes. Ik ben ook niet snel genoeg via de berichten in de telegram groups een te kunnen bemachtigen...

Je mag er eentje reserveren voor mij. Vandaag op zoek geweest in verschillende mediamarkts regio Brussel en enkele Carrefours zonder succes. Ik ben ook niet snel genoeg via de berichten in de telegram groups een te kunnen bemachtigen...
Staat nu te koop op bol.com
Vandaag al 1 kunnen kopen voor Vega zal zien wat ik in de toekomst kan doen ;)

Terug
Bovenaan