xbox series x of game pc?

Update, het is ineens in een stroomversnelling geraakt.
Scherm heb ik 2dehands een samsung G7 27” met nog jaar garantie gevonden voor 300euro. Komt vrijdag aan.
Series x momenteel nergens te krijgen, maar via marktplaats een deal kunnen doen met iemand die deze na 10uur gebruikt te hebben terug weg doet en voor ps5 kiest. 520euro afgesproken en ik ga deze vanavond ophalen en kan hem eerst even testen. Is volgens mij geen scalper en met een kleine premie ben ik snel gesteld en hoef ik niet heel de dag die telegram in het oog te houden om dan eventueel in het buitenland te moeten kopen. Veel scalpers gevonden op 2dehands en marktplaats maar daar koop ik niet van.
Dan ben ik dus vrijdagavond aan het gamen🎉

Thanks voor de feedback hier.
Nu gamepass aanschaffen😁

Update, het is ineens in een stroomversnelling geraakt.
Scherm heb ik 2dehands een samsung G7 27” met nog jaar garantie gevonden voor 300euro. Komt vrijdag aan.
Series x momenteel nergens te krijgen, maar via marktplaats een deal kunnen doen met iemand die deze na 10uur gebruikt te hebben terug weg doet en voor ps5 kiest. 520euro afgesproken en ik ga deze vanavond ophalen en kan hem eerst even testen. Is volgens mij geen scalper en met een kleine premie ben ik snel gesteld en hoef ik niet heel de dag die telegram in het oog te houden om dan eventueel in het buitenland te moeten kopen. Veel scalpers gevonden op 2dehands en marktplaats maar daar koop ik niet van.
Dan ben ik dus vrijdagavond aan het gamen🎉

Thanks voor de feedback hier.
Nu gamepass aanschaffen😁
Als je nog geen gamepass hebt gehad, vergeet de truck niet voor 3 jaar voor 90 euro te doen.

1. Koop 3x Xbox Live Gold Brazil bij CDKeys.
2. Download gratis versie Tunnelbear.
3. Sluit alle relevante programma's af (Chrome, Xbox app, etc.)
4. Open Tunnelbear en stel je locatie in op Brazil.
5. Ga naar de website (Chrome incognito) van Xbox/Microsoft redeem.microsoft.com (wel even inloggen met je Xbox account). Voer je 3 codes in.
6. De optie voor een gratis maand na het invoeren van je code moet je NIET gebruiken. Je kan namelijk maximaal 3 jaar vooruit betalen en met de gratis maand kom je niet goed uit.
7. Sluit af, schakel Tunnelbear uit en maak gebruik van de actie Ultimate Game Pass voor €1,-. Dit kan via de app, de Xbox zelf of via de website. Al je Xbox Live Maanden worden zo omgezet naar Ultimate en spelen maar!

Als je nog geen gamepass hebt gehad, vergeet de truck niet voor 3 jaar voor 90 euro te doen.

1. Koop 3x Xbox Live Gold Brazil bij CDKeys.
2. Download gratis versie Tunnelbear.
3. Sluit alle relevante programma's af (Chrome, Xbox app, etc.)
4. Open Tunnelbear en stel je locatie in op Brazil.
5. Ga naar de website (Chrome incognito) van Xbox/Microsoft redeem.microsoft.com (wel even inloggen met je Xbox account). Voer je 3 codes in.
6. De optie voor een gratis maand na het invoeren van je code moet je NIET gebruiken. Je kan namelijk maximaal 3 jaar vooruit betalen en met de gratis maand kom je niet goed uit.
7. Sluit af, schakel Tunnelbear uit en maak gebruik van de actie Ultimate Game Pass voor €1,-. Dit kan via de app, de Xbox zelf of via de website. Al je Xbox Live Maanden worden zo omgezet naar Ultimate en spelen maar!
De laatste stap lijkt niet te lukken via de browser.
Hij geeft de error “Je regio voor microsoft store wijzigen. je hebt momenteel een abbo voor een andere regio.”

Edit : ook via de app of via de xbox zelf lukt het niet.

Laatst bewerkt:
Hij geeft de error “Je regio voor microsoft store wijzigen. je hebt momenteel een abbo voor een andere regio.”
Probeer het anders eens met de vpn dan te activeren, anders via de console doen.
Heb je ooit al gamepass gehad ?

Probeer het anders eens met de vpn dan te activeren, anders via de console doen.
Heb je ooit al gamepass gehad ?
Via console lukt ook niet.
Nu via tunnelbear nogmaals geprobeerd om om te zetten maar blijft regio error geven.
En heb hiervoor nooit gamepass gehad.

Via console lukt ook niet.
Nu via tunnelbear nogmaals geprobeerd om om te zetten maar blijft regio error geven.
Probeer eens je console in brazile te zetten en zo te proberen.
Anders misschien een andere VPN proberen, kan ook zijn dat tunnelbear wat raar doet.

Console op brazilie gezet, opnieuw opgestart maar ook dat lukt niet. Blijft regio error geven.
Wel raar dat hij dan regio error terwijl de fout misschien zit ik het feit dat ik 3 jaar geleden eens 1 maand een abbo heb gehad.
Morgen support eens contacteren

Vanmorgen vroeg lukte het ook niet.
Zojuist nog eens geprobeerd via de gsm op het web en nu is het eindelijk gelukt. Geen idee wat het probleem was.
Ultimate game pass voor 36 maanden voor 98euro🎉

Upgrade van telenet abbo dringt zich op. Ga er niet meer geraken nu met mijn 150gb downloadlimiet😅

Terug
Bovenaan