XBOX ONE Hardware Xbox one S + battery pack + enkele games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
25/02/21 22u

streetgamer

Member
Turnhout
iTrader: 99% (179/180)
Algemene informatie/specificaties
xbox one S
battery pack
Halo Wars 2
Rise of The Tomb Raider
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Turnhout
Mag weg wegens plaatsgebrek en omdat ik hem niet meer gebruik.
Console is in uitstekende staat en word geleverd met battery charger pack en de volgende games:

-Halo Wars 2 (defect doosje)
-Rise of The Tomb Raider

Let op: geen controller of power kabel meer aanwezig.
De console gebruikt een simpele C7 power kabel zoals deze (https://www.allekabels.be/apparaatsnoer/1245/1350253/apparaatsnoer.html)


MeeneemPrijs: 100 euro voor alles

Kan afgehaald en even getest worden (bootup alleen aangezien ik geen controller meer heb, tenzij jij er eentje meepakt.) in Turnhout of verzonden worden met Bpost (kosten & risico van de koper).
Komt ook op 2dehands.

 
Laatst bewerkt:
werkt voor 100%? de disc drive is in orde? ik zou het namelijk gebruiken voor 4K blu ray af te spelen. rookvrije ruimte gestaan? wat zijn de verzendkosten? ik woon in temse
 
werkt voor 100%? de disc drive is in orde? ik zou het namelijk gebruiken voor 4K blu ray af te spelen. rookvrije ruimte gestaan? wat zijn de verzendkosten? ik woon in temse
Ja hoor, altijd gewoon op men kamer gestaan in het ouderlijke huis. Alles nog in perfecte staat dus ook de disc drive gaat geen problemen hebben. Zelf ook gebruikt om plex te streamen naar tv meeste vd tijd , amper op gegamed omdat ik ook pc en ps4 had. Verzending is denk 6.90 euro met bpost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan