Xbox One + 2 controllers + 4 games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
19 maart om 20u

Schwimm

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
- Xbox One (+ voedingskabel)
- 2 controllers + adapter voor headset (de RB werkt precies soms niet meer van 1 van de 2)
- 4 games (Halo MCC, Halo 5, Battlefield 1, Destiny 1 Collection)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Kortrijk
Hallo allemaal.

Mijn XOne wordt al maanden niet meer gebruikt, dus het wordt maar eens tijd om die te verkopen. Ik game al een tijdje niet meer dus mag gewoon weg als pakket. Gelieve dus alles in 1 keer mee te nemen. Meeneemprijs is 150 voor alles, maar ik luister uiteraard naar lagere boden. Ik hoef er niet veel meer voor maar gelieve ook niet te komen aanzetten met belachelijk lage boden - in dat geval geef ik hem wel weg aan vrienden met kinderen of zo. :)

Alles is in perfecte staat behalve dus de RB van 1 controller die precies niet altijd reageert. Voor de rest heeft alles gewoon altijd onder de TV in het TV-meubel gestaan.

Kan afgehaald worden in Kortrijk of opgestuurd worden, zoals de koper wenst. Bij verzending zal ik ervoor zorgen dat het aangetekend is zodat we beiden kunnen volgen dat alles goed verloopt. Verzending is op kosten van de koper (gelieve exclusief te bieden).

Sinds ik het niet meer zo volg, ben ik ook vergeten mijn account van 9lives naar hier over te zetten. Mijn iTrader van ~40 deals met een score van 100% is dus ook blijven steken op 9lives helaas. Iemand als StanTem kan dit wellicht in de logs van 9lives nog zien en bevestigen indien nodig.

Groeten,
Schwimm



Edit: toch beslist om ook op tweedehands.be te zetten gezien de lage trafiek in B&S Xbox. Link: https://link.2dehands.be/m1677191733
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan