Worst first dates ever!

Dat was eigenlijk uit medelijden, ik wou daar gewoon zo snel mogelijk weg geraken...

Achteraf heeft die mij nog gestalkt tot het creepy werd.
 
Dat was eigenlijk uit medelijden, ik wou daar gewoon zo snel mogelijk weg geraken...

Achteraf heeft die mij nog gestalkt tot het creepy werd.
Heb je toen haar duidelijk genoeg gezegd/gemeld dat je niet (langer) geinteresseerd waart? Véél mensen denken dat als ze totaal niet (meer) reageren dat de andere partij het dan wel begrepen heeft. Maar sommigen willen echt (enige) bevestiging zien hé.
 
Heb je toen haar duidelijk genoeg gezegd/gemeld dat je niet (langer) geinteresseerd waart? Véél mensen denken dat als ze totaal niet (meer) reageren dat de andere partij het dan wel begrepen heeft. Maar sommigen willen echt (enige) bevestiging zien hé.
Beetje normaal hé. Het is moeilijk het onderscheid te maken tussen iemand die het ffkes druk heeft en daarom niet/weinig reageert en iemand die u subtiel probeert af te poeieren.

Vooral als die u vlak daarvoor heeft binnengedaan na een fijne date waarbij ge u zo op uw gemak voelde dat ge echt iets persoonlijk deelde.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Nu ik erover denk hebben jullie waarschijnlijk gedeeltelijk gelijk. (Ter mijn verdediging net 17 toen, en een relatie stond niet hoog op mijn prioriteitenlijstje)

Nadien via msn wel serieus de boot afgehouden, maar dat hielp niet meer.
In mijn toenmalige vriendenhoop die voor 60% uit meisjes bestond zijn wel meer rare dingen voorgevallen.
 
Die avond werd er wodka gedaan bij elk drankje dat ik dronk, zelfs toen ik een plat water vroeg. (Afgevoerd om 11 uur op je eigen feestje)

Been there maar erger, ik ben ooit zatgevoerd op mijn verjaardag met wat ik dacht dat een halveliterglas was met vodka appelsap, maar in realiteit een halveliterglas met vodka appeljenever dat continu werd bijgevuld. Ik heb ook middernacht niet gehaald toen als ik het mij goed herinner.
 
Op mijn 23ste was ik behoorlijk onzeker en zeer introvert. Had via een site afgesproken met een meisje voor een date. Ze leek erg enthousiast online en het leek wel goed te klikken. In het echt was ze vanaf minuut 1 aan het zagen over haar manipulatieve exen. Op het einde zei dat ze het toch niet zag zitten omdat ze "eigenlijk liever meer nen echte vent-vent zocht alleja snapte"
Behoorlijke dreun.
 
Op mijn 23ste was ik behoorlijk onzeker en zeer introvert. Had via een site afgesproken met een meisje voor een date. Ze leek erg enthousiast online en het leek wel goed te klikken. In het echt was ze vanaf minuut 1 aan het zagen over haar manipulatieve exen. Op het einde zei dat ze het toch niet zag zitten omdat ze "eigenlijk liever meer nen echte vent-vent zocht alleja snapte"
Behoorlijke dreun.
Dat doet mij plots denken aan hoe enkele vrienden mij via via hadden hadden proberen te koppelen aan een meisje, en op een dag kreeg ik dan een nieuw contact op Windows Messenger (good old days, was 21 ofzo).

Was dat ook een vrij speciale dame, beetje met zichzelf in de knoop en wat zelfbenoemde metal chick ofzo. Nooit echt de hele situatie geweten maar bizarre conversaties mee gehad. Een date mee gehad, naar een lokaal punkconcert gegaan. Ik kende de zanger en daar leek ze meer interesse in te hebben. Ik herinner mij vooral hoe ze elke 10 minuten naar het toilet ging en soms overenthousiast was over zaken. Achteraf mij dikwijls afgevraagd wat die net ging doen op dat toilet. Na de date ook zo contact verwatert en dan enkele jaren terug eens in het gemeentehuis tegengekomen toen ze haar zoon ging registreren.
 
Ik herinner mij vooral hoe ze elke 10 minuten naar het toilet ging en soms overenthousiast was over zaken. Achteraf mij dikwijls afgevraagd wat die net ging doen op dat toilet.
tenor.gif
 
Op mijn 23ste was ik behoorlijk onzeker en zeer introvert. Had via een site afgesproken met een meisje voor een date. Ze leek erg enthousiast online en het leek wel goed te klikken. In het echt was ze vanaf minuut 1 aan het zagen over haar manipulatieve exen. Op het einde zei dat ze het toch niet zag zitten omdat ze "eigenlijk liever meer nen echte vent-vent zocht alleja snapte"
Behoorlijke dreun.
:eek: Dat is wel een bodyslam van een afwijzing seg.
Ge had uw tshirt moeten uittrekken, in uw marcelleke een blikske Cara opendoen, ze een mossel op haar gezicht geven, en zeggen dat ze eten moet maken. Dat hebben ze graag :unsure:.
 
Goh, op zich geen slechte date ('t is wel niets geworden, maar dat lag toch aan andere dingen), maar ik heb ooit een dinner-date gehad met iemand die nogal een overtuigde vegetariër is, en bovendien een paardenmeisje bleek te zijn... in een restaurant befaamd om zijn paardenbiefstuk, alwaar ik een grote herkenbare lap Black Beauty aan het consumeren was terwijl zij toekeek van aan de andere kant van haar bord zomersalade. Beetje awkward voor haar. Niet voor mij, IDGAF.

Vooral veel dates misgelopen omdat ik gewoon te onbewust was van hunner interesse in mij (ik was toen een ontzettend cynische & sarcastische windbuil. Met mij vrienden zijn was toen vooral een verbale sparring-partner zijn). Een paar daarvan zijn nog steeds goede kennissen/vrienden, maar er zitten daar toch wel twee bij van het type "damn, dàt had ik wel willen proberen".
 
Laatst bewerkt:
Goh, op zich geen slechte date ('t is wel niets geworden, maar dat lag toch aan andere dingen), maar ik heb ooit een dinner-date gehad met iemand die nogal een overtuigde vegetariër is, en bovendien een paardenmeisje bleek te zijn... in een restaurant befaamd om zijn paardenbiefstuk, alwaar ik een grote herkenbare lap Black Beauty aan het consumeren was terwijl zij toekeek van aan de andere kant van haar bord zomersalade. Beetje awkward voor haar. Niet voor mij, IDGAF.

Vooral veel dates misgelopen omdat ik gewoon te onbewust was van hunner interesse in mij (ik was toen een ontzettend cynische & sarcastische windbuil. Met mij vrienden zijn was toen vooral een verbale sparring-partner zijn). Een paar daarvan zijn nog steeds goede kennissen/vrienden, maar er zitten daar toch wel twee bij van het type "damn, dàt had ik wel willen proberen".
Een "crazy horse girl" meenemen naar een restaurant befaamd om zijn paardenbiefstuk (De Peerdestal?) is ... uitdagend. Dat is een beetje als een moslima meenemen naar Amadeus.
 
Ik ga hiermee hoge toppen scheren..

Via chat een meisje leren kennen die zei dat ze 16 was. Ik was toen 17. Afgesproken samen met een maat om ermee naar de cinéma te gaan en zij had ook een vriendin mee.

Achter de cinéma zitten we nog ene te drinken. Plots komen die haar ouders daar binnen en zei: "shit mijn ouders!" en ze kruipt onder tafel. Ik en mijn maat zaten daar met het grootste wtf face die je ooit kon trekken. Want wat is er daar nu erg aan dat je op die leeftijd naar de cinema gaat.
Dusja haar ouders hadden dat gezien en sleuren die daar mee naar huis.

Wij niet weten wat er juist gebeurd was tot ik savonds een bericht krijg van die pa. "weet jij eigenlijk dat mijn dochter nog maar net 13 is?"

Efkes een wow momentje waar ik tot op de dag van vandaag nog niet goed ben. Best dat ik dat wijf niet binnen gedraaid heb. Was ik 1 jaar ouder dan kon ik de bak in, als dat zelfs al geen jail material was.. Had ik ze achteraf tegen gekomen ik denk dat ik ze lappen verkocht.

Ze had nochtans wel materiaal om 16 te kunnen zijn.
 
Ik ga hiermee hoge toppen scheren..

Via chat een meisje leren kennen die zei dat ze 16 was. Ik was toen 17. Afgesproken samen met een maat om ermee naar de cinéma te gaan en zij had ook een vriendin mee.

Achter de cinéma zitten we nog ene te drinken. Plots komen die haar ouders daar binnen en zei: "shit mijn ouders!" en ze kruipt onder tafel. Ik en mijn maat zaten daar met het grootste wtf face die je ooit kon trekken. Want wat is er daar nu erg aan dat je op die leeftijd naar de cinema gaat.
Dusja haar ouders hadden dat gezien en sleuren die daar mee naar huis.

Wij niet weten wat er juist gebeurd was tot ik savonds een bericht krijg van die pa. "weet jij eigenlijk dat mijn dochter nog maar net 13 is?"

Efkes een wow momentje waar ik tot op de dag van vandaag nog niet goed ben. Best dat ik dat wijf niet binnen gedraaid heb. Was ik 1 jaar ouder dan kon ik de bak in, als dat zelfs al geen jail material was.. Had ik ze achteraf tegen gekomen ik denk dat ik ze lappen verkocht.

Ze had nochtans wel materiaal om 16 te kunnen zijn.
Het aloude spreekwoord luidt nochtans: hoe dichter bij de 0...
unsure.gif
 
Via 1 of andere datingsite een meisje leren kennen en een tijdje mee gechat via msn. Het klikte wel (had al een paar fotokes gezien en ze zag er ook goed uit) dus ik voorgesteld om af te spreken. We zouden naar Maastricht gaan (vanuit Leuven) om daar naar een koffieshop te gaan. Hadden het tijdens het chatten wel eens over blowen gehad en ze zou dat soms ook wel eens doen, gezellig. Dus ik afgesproken om haar op te pikken aan de Kinepolis in Leuven. Ik zet me in de auto effe aan de kant aan de achterkant van het gebouw, paar minuten later zie ik haar afkomen. Ze leek totaal niet (meer) op de foto's die ze gestuurd had, zeg maar 25kg en een gezicht vol putten en pukkels later. Ik wou vluchten, de auto starten en de gas indrukken, maar ik was een beetje verstijfd van schok zeg maar zodat ik bevroor en geen kant meer op kon. Ze was toen al zo kortbij en stond op het punt de autodeur bijna te openen toen ik mijn zinnen terug vond, maar op dat moment kon ik het niet meer maken om nog te vertrekken.

Wij dus naar Maastricht, een ritje van een dik uur, waar ik buiten de afkeer op haar uiterlijk ook nog eens een afkeer kreeg van haar karakter. Ze heeft die hele rit niks anders gedaan dan over zichzelf gepraat en over hoe geweldig hare pa wel niet was als piloot of officier van het leger, ik weet het al niet meer just. Ik had kunnen zeggen van kijk, het werkt niet, ik draai me om en ga naar huis, maar dat zou gewoon klote geweest zijn dus besloot er toch maar het beste van te maken.

Eenmaal in maastricht dus de koffieshop in, de bedoeling was eerst om daar wat te gaan blowen, maar ik had het al wa om kunnen draaien om gewoon wat weed uit te halen en onderweg naar huis via Eben-Emael naar Luikt te rijden, en zo weer naar Leuven. In Eben-Email zouden we dan op een bankje met uitzicht op de Maas snel die G opsmoren en dan was ik binnen de 3 uur toch weer thuis.

Wij die G dan opgestoken, nog voor we aan de derde trek waren begint die me daar raar te doen, precies of ze aan het hyperventileren was, ze trok ook gans bleek en begon nat gras in hare nek te smeren enzo. Wtf. Ik haar bijna in de auto moeten dragen, was zo weg als een heg. Ik wou daar weg en zo snel mogelijk naar huis met haar. Ja not, nog voor we in Luik zijn begeeft mijne auto het plots waarna we ons op de pechstrook hebben gezet op de autostrade en pechverhelping hebben gebeld. Dat heeft dan nog een dikke 2 uur geduurd voor die ter plaatse waren, ondertussen mijn toenmalig lief aan de telefoon met de vraag waar ik was en waar ik bleef. good times :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan