Worst first dates ever!

Eigenlijk nog niet veel écht slechte dates gehad. Eéntje was wat "speciaal", toen ze voorstelde om samen poëzie te gaan lezen in het park... Toen ik voorstelde om dan toch op zijn minst wat drank mee te nemen, zijn we toch tot een compromis kunnen komen. Niets tegen poëzie, maar 't is toch maar bij één date gebleven 😬
 
Ik heb ook ooit eens een tijdelijke "fling" gehad. Een aantal keer gedate, naar de zoo van antwerpen geweest en dan s'avonds naar haar thuis want de mama ging niet thuis zijn.

Iets later op de avond zegt die plots "ik heb hier anders wel wat speelgoed liggen", doet die een hele kast open, 50 shades is er niets tegen.
Blijkt dat die moeder dominatrix is en de dochter had er ook al allures van.

Nog nooit zo snel weggeweest 😱
 
Ik heb ook ooit eens een tijdelijke "fling" gehad. Een aantal keer gedate, naar de zoo van antwerpen geweest en dan s'avonds naar haar thuis want de mama ging niet thuis zijn.

Iets later op de avond zegt die plots "ik heb hier anders wel wat speelgoed liggen", doet die een hele kast open, 50 shades is er niets tegen.
Blijkt dat die moeder dominatrix is en de dochter had er ook al allures van.

Nog nooit zo snel weggeweest 😱
Allé jong, ne keer iets nieuws proberen hé :ROFLMAO:
 
Ik heb ook ooit eens een tijdelijke "fling" gehad. Een aantal keer gedate, naar de zoo van antwerpen geweest en dan s'avonds naar haar thuis want de mama ging niet thuis zijn.

Iets later op de avond zegt die plots "ik heb hier anders wel wat speelgoed liggen", doet die een hele kast open, 50 shades is er niets tegen.
Blijkt dat die moeder dominatrix is en de dochter had er ook al allures van.

Nog nooit zo snel weggeweest 😱
Waarna zij begon met een rochelend geluid te maken?
 
Eens een date gehad met een meisje dat uren in de wind stonk. Zo een zure zweetlucht van zich een paar dagen niet te wassen. Was toch vrij voos. :unsure:
 
Corona oplopen en dan hopen dat je geurverlies permanent is.

Ja ik ben cynisch want ik heb da. En nee mijn lief stinkt niet.
 
Was het een lijfgeur of niet gewassen? Want lijkt me raar om u niet te wassen voor een date.
Het was volgens mij geen lijfgeur. Rook echt naar 3 dagen oud zweet. Ze had die dag gewerkt en in de 2u tussen dat werk en onze date geen moment gevonden om zich te verfrissen.

Daarnaast ook eens een date gehad met iemand die lesbisch was, wat ze niet had gezegd. Ze zocht gewoon nieuwe vrienden. Uiteindelijk nog veel mee uitgegaan en gaan eten, want echt een toffe, dus zie het niet als slechte date, wel beetje vreemd. :thinking:
 
Het was volgens mij geen lijfgeur. Rook echt naar 3 dagen oud zweet. Ze had die dag gewerkt en in de 2u tussen dat werk en onze date geen moment gevonden om zich te verfrissen.

Daarnaast ook eens een date gehad met iemand die lesbisch was, wat ze niet had gezegd. Ze zocht gewoon nieuwe vrienden. Uiteindelijk nog veel mee uitgegaan en gaan eten, want echt een toffe, dus zie het niet als slechte date, wel beetje vreemd. :thinking:
Je hebt toch al lang haar? En de rest kan altijd aangepast worden eh 😁
 
Vroeger via mIRC op den Donna chat op het Undernet.

Toen moest je eerst mekaar overtuigen om over te gaan op ICQ. (het wel befaamde vraagje; ASL age/sex/location)

Dan met een analoog fototoestel een foto nemen van u zelf.

Dan naar ma en pa gaan om de foto in te scannen en op te slaan (dat had ik niet eens toen ik alleen woonde)

Dan weer van diskette alles op mijn pc overdragen en de foto(s) doorsturen via ICQ.

Dan afspreken in 't stad en van de 5 dates was er 3 keer een dame dat niet eens de dame was van op de foto :cautious:

Dat was 1999 😎
 
Ik heb ook ooit eens een tijdelijke "fling" gehad. Een aantal keer gedate, naar de zoo van antwerpen geweest en dan s'avonds naar haar thuis want de mama ging niet thuis zijn.

Iets later op de avond zegt die plots "ik heb hier anders wel wat speelgoed liggen", doet die een hele kast open, 50 shades is er niets tegen.
Blijkt dat die moeder dominatrix is en de dochter had er ook al allures van.

Nog nooit zo snel weggeweest 😱
Allez man da's de moment waarop ge moet zeggen 'fuck it ik probeer dees gewoon"
 
Om dan 2 dagen later een filmke te ontvangen met tussen de lijnen "stort nu 1000 euro of ik verspreid deze video".
Nu ja, ik heb ooit een email gehad en op één of andere manier had er iemand dus effectief een naaktfoto van mij (die foto stond op mijn pc in een privéfolder). Ik moest veel geld betalen of hij / zij (?) ging die foto versturen naar al mijn vrienden en familie.

Ge moet weten ik ben een man, géén vrouw. Dus ik heb effectief geantwoord: OK dat is goed, verstuur die foto maar. Daarna heb ik daar nooit nog iets van gehoord to be honest. Ik denk dat ze zo'n antwoord niet verwachten ???

Als vrouw is dat volgens mij wel erger dan als man. Who cares dat iedereen een naaktfoto heeft van mij. Ik lig er alvast niet wakker van.
 
- Tinderdate met een Russische dame die in Brussel werkte, opnieuw leuke foto's en al. Samen een pizza eten als lunch. Ik zie ze al van ver komen en dat was de kleinste volwassen persoon die ik ooit had gezien (ik spreek over <1m50) én ze had haar hond mee. Spijtig genoeg was die hond ook de belangrijkste "persoon" in haar leven en haar geliefkoosde gespreksonderwerp. Ik ben zelf wel een hondenliefhebber maar dat was me toch wel wat overdreven.
Ge had haar wel kunnen voorstellen om het eens op zijn hondjes te doen als 2nd date... Om uwen hond eens uit te laten. 🤡
 
Laatst bewerkt:
Intro aan de date, op een Vat voor mijn 17de verjaardag was zij blijkbaar aanwezig met haar toenmalige vriend.

Die avond werd er wodka gedaan bij elk drankje dat ik dronk, zelfs toen ik een plat water vroeg. (Afgevoerd om 11 uur op je eigen feestje) anno 2003 werd er wel stevig gefeest.
Daar was dus X die ik enkel nog kon herinneren als blond. (Mijn eeuwige zwakte)

Achteraf hoorde ik van een vriendin dat Het uit was tussen X en haar vriend. (Die blijkbaar een knappe was)
Dus in mijn logica moest X dan ook knap zijn.
Veel gechat op msn, en zij herrinerde mij nog wel en het klikte enzo..

Afgesproken om samen naar de cinema te gaan. Daar aangekomen blijkt ze echt alles behalve knap te zijn. (Ook vlot 10kg te juicy) Van de date maar het beste gemaakt. Tot zij begint te vertellen over misbruik door haar nonkel enzo...
die uit medelijden nog binnengedaan.

Als 17 jarige was dat echt een van de raarste dates ooit. +dat zij nadien mij begon te stalken ervaarde ik ook als zeer vreemd.
 
Terug
Bovenaan