Wordlul uitdaging - 15 Februari - Interview met Loser

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Dagelijks houden wij een Wordlul Uitdaging (of anders gezegd: een wordlul challenge) waarbij iedere dag een nieuw woord geraden moet worden. Zo was het woord van 15 februari "fluit". De winnaar heeft de kans om zijn strategie uit de doeken te doen en uiteraard leren we hen ook een beetje beter kennen.

In een hartverscheurende wending kon @recipe4hate zijn favorietenrol niet waarmaken.

Maar niet getreurd, want gelukkig was @Loser er nog om met de winst te gaan lopen. Ik heb hem kunnen strikken voor een interview want dit was zijn allereerste win!

Hoe voelt het om voor het eerst in je leven geen loser te zijn?
Mijn mama heeft gebeld om te zeggen dat ze er al iets beter mee kan leven dat we een achternaam delen. Die van mijn papa krijg ik wel (nog!) niet, maar ik hoop via deze weg daar ooit te komen. Ik wist niet dat mijn berichtjes nog aankwamen, dus nu laat ik niet meer af!!
Sommigen beschuldigen je ervan te hebben vals gespeeld. Wat is jouw reactie hierop?
DRAIN THE ZWAMP. Activistische, extreemslechtste zwammers buiten.
Dinokoeken of prince koeken?
Keizerbroodjes.

Hall Of Fame
Wordlul 14 februari - "Pikje" // Winnaar: @[redacted]
Wordlul 15 februari - "Fluit" // Winnaar: @Loser
 
Mag ik dan nu het woord voor morgen al raden?

Here goes:

V U L V A

Inbefore de opgave al gereleased werd...

Faut le faire eh
 
Oei, ik zit wederom in de verkeerde draad te posten :ROFLMAO: , wie maakt het hier thans dan zo moeilijk om in 2 threads één en hetzelfde te moeten doen eh :unsure:

My sincerest apologies @Loser

Letterlijk mijn fout thans althans
 
769126424happy-dance-animated-gif-image-4-2.gif
Voorlopig wel de enige inzending voor vandaag
 
Terug
Bovenaan