Wanneer is jouw verjaardag? Dan koop ik je eens een spiegel zodat je je eigen teer zieltje kan zien ... Ik snap niet hoe je niet inziet dat, afgaande op jouw posts hier, jij zelf voorzitter zou kunnen zijn van het clubje der permanent verontwaardigden. Het begint toch een beetje overdreven te worden hoor.
Dat lijkt hier nu op een persoonlijke aanval, da's niet mijn bedoeling, maar serieus. Iemand moet maar het woordje sorry uitspreken en het is hier weer van dat.
Het lijkt niet een persoonlijk aanval, het is er eentje.
Het is het topic over cancel culture, dan gaat het eens over iets anders/luchtiger dan de typische "cancel-zaken" is het nog niet goed.
Als jij het normaal vindt dat de VRT daar een heel artikel over moet posten dat er ocharme een etentje wordt georganiseerd boven een zogenoemd kerkhof terwijl dat plein vol staat met terrasjes, daar voorstellingen/dansoptredens en what not moet gebeuren.
En dat ge u daar dan nog als organisator voor verontschuldigt.
De luidste twitteraars winnen de strijd zou wel eens een gepast spreekwoord kunnen worden in de nabije toekomst.
Maar goed, ga gerust verder met je persoonlijke aanval over mijn zogenaamd teer zieltje, dan ga ik even mijn voorzitter-sjerp aandoen van mijn clubke.