D
Deleted member 3366
Guest
E3 is toch gewoon een volwaardige klassieker.Hoe noem je de E3 dan wel? Of beter gezegd: war noem je dan wél een semi-klassieker. De waarde van de overwinning moet je uiteraard niet overschatten, maar toch ook niet onderschatten. Het koersverloop en het podium zeggen genoeg.
Een slecht jaar vind ik niet. Uiteindelijk rijdt hij zeer constant en deed hij bijna overal mee voor de overwinning. Als je het puur en alleen op overwinningen bekijkt, dan zijn er maar een handvol renners die geen slecht jaar rijden.
De ploeg en de sponsors zullen wel tevreden zijn hoor.
Maar idd, hij grijpt naast de belangrijke overwinningen, dus een topjaar is het zeker ook niet.
Die vergelijkingen in de trant van "dan rijden er maar een paar renners een goed seizoen" vind ik echt bij de haren getrokken. Elke renner heeft zijn eigen status/loon/...
Als je als kopman van één van de beste teams in de top10 van best betaalde renners staat dan is 1x E3 winnen gewoon wat magertjes.
Declercq of Van Gils rijden een prima seizoen zonder grote overwinningen, dat kan dus perfect. maar voor Van Aert gaat dat niet meer op vind ik.