Wireless headset stottert op nieuwe PC

Dr. Sheldon Cooper

Well-known member
Ik heb nu sinds kort een nieuwe PC en mijn headset durft soms nogal stotteren terwijl ik dat bij mijn vorige build totaal niet had.
Drivers van de headset en de dongle al geupdate, audio drivers zijn up to date. Headset is een Sennheiser GSP670.
Het is ook op random momenten. Soms in Overwatch als er veel volk op het scherm is. Soms net na het opstarten. Echt vreemd.

Iemand een idee?

Check eens de 2.4ghz netwerken in je appartement. Mogelijks zitten daar al een hele hoop actief op. Zou het mogelijk zijn om die headset op een andere band te zetten?

Check eens de 2.4ghz netwerken in je appartement. Mogelijks zitten daar al een hele hoop actief op. Zou het mogelijk zijn om die headset op een andere band te zetten?
Is via een 2.4ghz dongle dus ik vermoed van niet. Mijn keyboard heeft ook zo'n dongle maar ook de optie BT.
Zal waarschijnlijk zijn voor als het mobo een ingebouwde BT module heeft?

Ja is dikke miserie die 2.4GHz band.
Heb hetzelfde issue met mijn draadloze Senheiser hoofdtelefoon, als de transmitter het wifisignaal vd router kruist, begint het te stotteren. Dan maar beetje verder opzij leggen.

Ik had dezelfde miserie, headset ging amper wireless, ook interference door keyboard, inderdaad door trasmitter via kabel dichter te leggen was het volledig opgelost

Ik had dezelfde miserie, headset ging amper wireless, ook interference door keyboard, inderdaad door trasmitter via kabel dichter te leggen was het volledig opgelost
Hmm, kut. Heb ik een dure headset en een duur keyboard omdat ze draadloos zijn en moet ik nog zo'n zever beginnen doen.
Dit weekend eens zien of ik een verlengkabel heb om te zien of het werkt

Terug
Bovenaan