Windows update blokkeren

BidonTV

Active member
Situatieschets:
Iets oudere game PC die gebruikt wordt als dedicated Zwift (fiets) programma. Buiten zwift draait dit ook nog enkele kleinere programma's voor streaming, discord, enkele games.
Bij de laatste windows update die ik krijg starten er altijd problemen (netflix werkt niet meer, zwift draait veel trager, bepaalde drivers van de grafische kaart doen moeilijk). Hierdoor herstel ik de pc altijd terug naar de vorige versie en kan ik alles draaien zonder problemen.
Natuurlijk push windows update deze update elke x-aantal dagen waardoor ik elke keer het hele proces opnieuw dien te doorlopen.
Bestaat er een manier om deze "push" te negeren/ af te zetten.
Al op google gezocht maar nog geen werkende manier tegengekomen.
 
Denk dat je die kan pauzeren tot max. 35 dagen. Uitschakelen kan door de service uit te schakelen.

Wel niet aan te raden natuurlijk als ie met internet verbonden is maar dat weet je waarschijnlijk wel :).
 
Denk dat je die kan pauzeren tot max. 35 dagen. Uitschakelen kan door de service uit te schakelen.

Wel niet aan te raden natuurlijk als ie met internet verbonden is maar dat weet je waarschijnlijk wel :).
Ik weet het maar als ik de updates wel laat doorgaan is hij gewoon niet meer bruikbaar...
 
Terug
Bovenaan