Wielerpronostieken

Op welke minicompetitie naam moet ik zoeken? De link gaat gewoon naar het minicompetitie zoekscherm. Er is een Beyondgaming.be, maar die kan je niet zo joinen…
Minicompetities zijn tijdelijk onbeschikbaar. Deze zullen voor de Strade Bianche terug beschikbaar zijn.

Nog even geduld dus...

Ik dacht dat Samyn morgen was, wie organiseert nu een koers op dinsdag? Menten en Waerenskold op de bank, dat gaat mij punten kosten...

Franse ploegen zijn zo irritant voor fantasy wielermanagers 😅

Ik had heel heel graag Pithie meegenomen in de ploeg, maar die Franse ploegen sturen vaak hun betere renners de het Franse voorjaar ipv het Vlaamse en er was verder geen info over zijn race-programma. Nu zal hij toch het grootste deel van het voorjaar rijden dat telt voor de wielermanager.

ah ze hebben het eindklassement van die Wielermanager generfd of zo. Amper 200 punten voor de eindwinnaar terwijl een rit winnaar er al 100 krijgt. Verklaard waarom al die VRT mensen zo vaak VDP en VA in hun ploeg hebben. Zit ik hier nu met A Yates en co :wallbash:

ah ze hebben het eindklassement van die Wielermanager generfd of zo. Amper 200 punten voor de eindwinnaar terwijl een rit winnaar er al 100 krijgt. Verklaard waarom al die VRT mensen zo vaak VDP en VA in hun ploeg hebben. Zit ik hier nu met A Yates en co :wallbash:

Hier geen WVA of MVDP & sta aan de leiding in deze minicomp :cool:

Dat had ik ook pas door nadat de tour al van start was gegaan 😫 Hopelijk kan ik nu in de laatste week toch nog wat goedmaken

Door wie zouden jullie Roglic vervangen als je Evenepoel, Pogacar, Vingegaard, Rodriguez en Gee al hebt? Voor die eene sprint heb ik Bauhaus en Philipsen nog.
Almeida? Healy? Ciccone? Gall?

Door wie zouden jullie Roglic vervangen als je Evenepoel, Pogacar, Vingegaard, Rodriguez en Gee al hebt? Voor die eene sprint heb ik Bauhaus en Philipsen nog.
Almeida? Healy? Ciccone? Gall?

ah crap totaal vergeten Roglic te vervangen. Ik spendeer een halve dag aan die koers en nog vergeet ik die manager up te daten pfffft

Ook bij Pedersen te lang gewacht om die te transferen.

Nog altijd teleurgesteld? 😅

Ik had VDP maar ik peins dattie nog geen enkel punt heeft, behalve 10 van die 2 wins van Jasper.

Giro ging wel pak beter als de Tour qua prono. Toont ook het zwakke systeem aan van sporza. 100% vd spelers neemt Pog. Ondertussen heeft iedereen en zijn moeder Jonas en Remco. Maakt het minder spannend dan het officiële pronospel, waar je moet kiezen uit max 2 kopmannen.

Nog altijd teleurgesteld? 😅

Ik had VDP maar ik peins dattie nog geen enkel punt heeft, behalve 10 van die 2 wins van Jasper.

Giro ging wel pak beter als de Tour qua prono. Toont ook het zwakke systeem aan van sporza. 100% vd spelers neemt Pog. Ondertussen heeft iedereen en zijn moeder Jonas en Remco. Maakt het minder spannend dan het officiële pronospel, waar je moet kiezen uit max 2 kopmannen.

VDP of VA had ik nooit gepakt. Maar had wel wat meer gekeken voor ergens een extra ritten kaper ipv Yates, Rodrigues en Jorgenson. Nu wie dat dan geweest zou zijn weet ik ook niet. Vluchters maken amper kans. Dus kan op lange termijn misschien toch beter af zijn met hen. Maar ik dacht dat vorig jaar of zo de winnaar van de Tour 500 punten kreeg dus toen was het eindklassement heel belangrijk en vooral met dat in het achterhoofd in 5 minuten toen een ploegje in elkaar gestoken.

Terug
Bovenaan