Play4 Wie is de mol?

Wie is de Mol?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sven, grotendeels door eliminatie, slechts deels omdat ik hem effectief verdenk.
 
Gisteren heb ik Sven gezegd, maar door de reactie van Lennert bij de eliminatie begin ik nu toch te twijfelen. Annelotte lijkt mij uitgesloten.
 
Sinds aflevering 2 denk ik Lennart. De laatste 2 afleveringen was ik wat gaan twijfelen met Sven maar ik ga niet meer wisselen.
 
Ik denk Lennart.

Kans dat het nog Sven is lijkt mij klein, want Philip zat op Sven en die is er uit gevlogen.
 
Ik denk Lennart.

Kans dat het nog Sven is lijkt mij klein, want Philip zat op Sven en die is er uit gevlogen.
Wanneer zegt die dat? allesins niet in de laatste aflevering net voor de eliminatie?

Ik zeg Sven, want telkens toch weer dat ie geld verliest waar andere dan weer geld verdienen.

Mss heel stom of toeval? tegenstander van Annelotte. Dat kon enkel Sven zijn.
 
die tegenstander van Annelotte zei proficiat op het einde van de proef, dus het zou mij verwonderen dat Sven dit zou zeggen...
 
Lennart is voor mij al sinds aflevering 2 een kanshebber dus ik stem op hem ... hoewel Sven mij de laatste enorm doet twijfelen met zijn antwoorden als commode en salontafel ipv nachtkastje :crazy: . Annelotte? No way.
 
Wanneer zegt die dat? allesins niet in de laatste aflevering net voor de eliminatie?

Ik zeg Sven, want telkens toch weer dat ie geld verliest waar andere dan weer geld verdienen.

Mss heel stom of toeval? tegenstander van Annelotte. Dat kon enkel Sven zijn.

Lijkt mij gewoon duidelijk dat Sven op Philippe zat en omgekeerd.
 
Ik zeg al van in het begin Lennart. Puur omdat hij van de Kempen is en dat het geniaalste accent ooit is en niemand ooit iemand met zo'n accent zou verdenken. :D

De mol uit de afleveringen halen lijkt me trouwens onmogelijk. Het wordt zo gemonteerd dat uiteraard iedereen het zou kunnen zijn.
 
Erg he. Zo vroeg al had 50% hem door.
Van de kijkers.

Zijn taak is om de kandidaten om de tuin te leiden. Of de kijkers het doorhebben of niet hangt vooral af van op TV wordt getoond. Da's niet zijn probleem uiteindelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan