Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind ik ook wat jammer. 't Is niet dat ik echt super warm loop van heel die trailer, maar goed, ik wil hem wel zien.Wel spijtig van de looks...
Hij is precies van de John Wick 4 set naar de nieuwe Matrix set gewandeld en daar onmiddelijk begonnen met opnames...

Denk er net hetzelfde over. Enigszins hoopvol maar toch eerder voorzichtig.Ik krijg er toch niet direct een super goed gevoel bij. Ik hoop dat ze full meta gaan en spelen met de rehashes want dit komt allemaal heel erg vertrouwd over. "remember when neo did the mirror thing" and look new morpheus still has the old sunglasses. Oh look sentinels! remember these?!
the whole movie better not be a glitch in the matrix.![]()
Nope. Alleen de CGI-Neo in de vechtscene met de paal was lachwekkend.Trailer is wel heel gelikt. I like.
Ben ik trouwens de enige die Reloaded ondergewaardeerd vindt?
De domino en bowling geluiden wanneer er een hoop Smiths omvielen was toch ook maar een onnozele keuze.Nope. Alleen de CGI-Neo in de vechtscene met de paal was lachwekkend.
Snelwegscene en alles in de mansion eerder waren top!
Wat?Plz laat het geen linkse meuk zijn!

In sommige kringen verdenken mensen dat The Matrix gelijk staat aan de transitie van man naar vrouw / transseksuelen, omwille van de Wachowski brothers => Wachowski sisters en de verborgen boodschap dat die twee er hebben ingestoken of zoiets in dien aard.
.
Naar deze kijk ik heel hard uit!