Where the trailer lies: de grote trailerthread

Wel spijtig van de looks...
Hij is precies van de John Wick 4 set naar de nieuwe Matrix set gewandeld en daar onmiddelijk begonnen met opnames...

Ik krijg er toch niet direct een super goed gevoel bij. Ik hoop dat ze full meta gaan en spelen met de rehashes want dit komt allemaal heel erg vertrouwd over. "remember when neo did the mirror thing" and look new morpheus still has the old sunglasses. Oh look sentinels! remember these?!

the whole movie better not be a glitch in the matrix. :unsure:

Wel spijtig van de looks...
Hij is precies van de John Wick 4 set naar de nieuwe Matrix set gewandeld en daar onmiddelijk begonnen met opnames...
Vind ik ook wat jammer. 't Is niet dat ik echt super warm loop van heel die trailer, maar goed, ik wil hem wel zien.
Wel doodjammer dat zowel Fishburne als Weaving er nie in zitten :(

Ik krijg er toch niet direct een super goed gevoel bij. Ik hoop dat ze full meta gaan en spelen met de rehashes want dit komt allemaal heel erg vertrouwd over. "remember when neo did the mirror thing" and look new morpheus still has the old sunglasses. Oh look sentinels! remember these?!

the whole movie better not be a glitch in the matrix. :unsure:
Denk er net hetzelfde over. Enigszins hoopvol maar toch eerder voorzichtig.

Edit; Idd. had graag Morpheus terug gezien.

E-2Ms3FX0AYZnRg

Ze projecteren de matrix... in de matrix? :confused: Het zou zo te zien echt wel eens allemaal vrij meta kunnen gaan. Keanu Reeves die zichzelf speelt en de rol van Neo in de matrix aanneemt als onderdeel van de simulatie? :tongue:

In sommige kringen verdenken mensen dat The Matrix gelijk staat aan de transitie van man naar vrouw / transseksuelen, omwille van de Wachowski brothers => Wachowski sisters en de verborgen boodschap dat die twee er hebben ingestoken of zoiets in dien aard.
Zelf heb ik het nooit zo bekeken, want ik kijk dit soort films voor de fun en niet voor diepgaandere betekenissen, die al dan niet waar zijn :laugh:.

Volgens Lily Wachowski is het idd een trans-verhaal verpakt in een tech jasje:

Geruchten gaan twee richtingen uit: de nieuwe film is een commentaar op de hele franchise (wat ze "meta" noemen) en/of er komt iets over transformatie en vrouwen in voor (kan vrije liefde zijn, een vrouwelijk Neo-personage, ...). Sommigen speculeren erg ver om te zeggen dat Neo een vrouw wordt, maar ik denk dat de Wachowskis genoeg business feeling hebben om het niet in je gezicht te gooien (mochten ze voor Matrix 5 en 6 gaan). Het kan wel zijn dat een kleiner personage zoiets doet, gewoon om aan te tonen dat je een ander iemand kunt zijn in de Matrix, net zoals in videogames. Dat zal dan wel "verteerbaar" zijn voor een breder publiek.

En dan heb je mij:
Wat? Lilly en Lana? Haha, de Wachowski brothers hebben ook zussen en die nemen den boel over of wat? Hoe zot is dat.

Dan zoek ik de eerste Matrix op: written and directed by Lilly and Lana Wachowski. :oink:
Ik dacht dan: moh, dat waren toch broers? Larry en Andy. Heb ik dat nu volledig verkeerd op of wat is dat hier.

And then, it hit me.

Blijkbaar al van in 2003, net na Revolutions.

Het maakt ook allemaal gene zak uit, dus waarom iedereen daarover ligt te zanikken is mij een raadsel.
ofwel is / vindt ge de film goed ofwel niet, dat is het enige dat er toe doet.

Terug
Bovenaan