Where the trailer lies: de grote trailerthread

The Naked Gun... wow, didn't see that one coming :eek:

En dan met Liam Neeson... is ... euh speciaal... en ook wel intrigerend.
Wel al heel blij dat het geen reboot is, maar gewoon een vervolg in de verre toekomst

Ik herinner met niet zoveel geweld in de OG Naked Gun of zoveel winky winky in de camera. Maar die OJ mop was er wel boenk op.

Dat stukje met Liam Neeson in Ted 2 of zo was wel geniaal. En dat kwam ook van Seth Macfarlane.

Eerste seizoen is ondertussen al van 2022 maar was meta van de meest geniale en komische soort. Dat eerste seizoen ging bij momenten al waanzinnig over the top en als deze daarover gaat zal dit heerlijk verkeerd gaan. :biglaugh:

Een nieuwe superman zegt me op zich niet veel maar toch best benieuwd wat Gunn hiervan terecht gaat brengen.

The Naked Gun... wow, didn't see that one coming :eek:

En dan met Liam Neeson... is ... euh speciaal... en ook wel intrigerend.
Wel al heel blij dat het geen reboot is, maar gewoon een vervolg in de verre toekomst
Die teaser ziet er echt verschrikkelijk uit. Neeson is niet het type acteur voor dat soort humor. Die zou hoop en al in een budy-cop komedie zoals Rush Hour kunnen fungeren.

Ze hebben op Cinemacon een hoop trailers voorgesteld, maar er is nog niet zoveel gelekt. Ik wacht zelf ook vol ongeduld op de trailer van Project Hail Mary maar ook nog niet online te vinden. Ze zullen een van volgende dagen/weken wel online uitkomen. Je kan wel beschrijvingen vinden van industry insiders die op dat event aanwezig waren;
maar misschien beter wachten op de trailer zelf.

Nieuwe van Gareth Evans (The Raid & Apostle)

Nieuwe Wes Anderson in aantocht. Maar das al geheel duidelijk vanaf de eerste shots in de trailer. Anderson going more Anderson by the release it seems.

ik kijk uit naar de film, maar ik heb mijn bedenkingen over het uiterlijk van de predator

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan