Avondland Well-known member 10 januari 2025 #863 Deze ziet er wel interessant uit. Gebaseerd op de uitstekende boeken van Antonio Scurati. Avanti!
Zubrowka Well-known member 10 januari 2025 #864 Avondland zei: Deze ziet er wel interessant uit. Gebaseerd op de uitstekende boeken van Antonio Scurati. Avanti! Klik om te vergroten... Merci voor de tip, de boeken gelezen tis al terug te vinden op tinternet
Avondland zei: Deze ziet er wel interessant uit. Gebaseerd op de uitstekende boeken van Antonio Scurati. Avanti! Klik om te vergroten... Merci voor de tip, de boeken gelezen tis al terug te vinden op tinternet
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 22 januari 2025 #865 Full trailer voor Zero Day Laatst bewerkt: 22 januari 2025
Genius Well-known member Crowdfunder FE 5 februari 2025 #872 Double_T zei: Klik om te vergroten... Precies mix van Indiana Jones met Kong Skull Island. Wel dikke plus voor Scarlett Johansson
Double_T zei: Klik om te vergroten... Precies mix van Indiana Jones met Kong Skull Island. Wel dikke plus voor Scarlett Johansson
B Brick Top Active member 6 februari 2025 #873 Ik ben wel klaar met die franchise. Opnieuw moet het ‘nog groter’. Soit, ik ben ook al lang niet meer hun doelgroep wellicht.
Ik ben wel klaar met die franchise. Opnieuw moet het ‘nog groter’. Soit, ik ben ook al lang niet meer hun doelgroep wellicht.
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 6 februari 2025 #874 Dus, een groep mensen die vastzitten op een eiland en moeten vluchten van de dino’s. Dus gewoon een zoveelste slechte versie van het origineel.
Dus, een groep mensen die vastzitten op een eiland en moeten vluchten van de dino’s. Dus gewoon een zoveelste slechte versie van het origineel.
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 10 februari 2025 #875 Twas Superbowl Sunday in de US so naturally;
DaFreak Well-known member Crowdfunder FE 11 februari 2025 #876 Teaser voor de nieuwe van Cronenberg 4K restoration re-relase van Picnic at Hanging Rock