Where the trailer lies: de grote trailerthread

De nieuwe Sorrentino ziet er smoorheet uit. Meer uitleg over de titel staat in de YT-comments:

Parthenope was one of the three bewitching sirens of the Odyssey. Disappointed by Ulysses' refusal, she committed suicide and her body was carried by the currents to the gulf where Napoli stands today.

en deze wou ik toch ook even meegeven, geen trailer maar een nieuwe muziekvideo van Spike Jonze, bekend als regisseur van vrij legendarische films zoals; Her, Being John Malkovich & Adaptation maar regisseerde eerder ook al heel wat ondertussen wereldbekende muziekvideos van onder andere Fatboy Slim (Weapon of Choice, Praise You, ...), Bjork (Triumph of a Heart 😍), R.E.M., Daft Punk (Da Funk), Weezer (Buddy Holly, Sweater Song), Chemical Brothers, Dinosaur Jr, LCD Soundsystem, The Pharcyde (Drop), Elastica, Yeah Yeah Yeahs (Y Control), Beastie Boys (Sabotage) en nog zoveel meer tijdlozen.

TRAILER 28 YEARS LATER
In de comments doen ze precies alsof die trailer een meesterwerk op zich is maar ik ben daar nu wel niet ZO wild van; al zal dat wel aan mij liggen.

Kijk er sowieso wel naar uit! 28 days later staat zéér hoog bij mij (sequel was helaas wel meteen een pak minder...).

In de comments doen ze precies alsof die trailer een meesterwerk op zich is maar ik ben daar nu wel niet ZO wild van; al zal dat wel aan mij liggen.

Kijk er sowieso wel naar uit! 28 days later staat zéér hoog bij mij (sequel was helaas wel meteen een pak minder...).
De openingsscène van de sequel was anders wel heel goed

Ik heb de trailer toch een paar keer opnieuw gekeken, want ik vond deze wel heel erg vet. Al speelt het gebruik van dat gedicht er wel een grote rol in. Maar daarnaast toch wel enkel geweldige shots en weinig gespoiler.

Het lijkt met 28 Years Later nu natuurlijk wel heel duidelijk een post (zombie)apocalyptische kant uit te gaan.
Met dat soort series en films zijn we sinds de start van The Walking Dead wel al echt overspoeld geweest.
Dus ik hoop wel dat ze er opnieuw in slagen dit op een verfrissende wijze te brengen.

(ps: ik weet dat het geïnfecteerden en geen zombies zijn :) )

sbyqu1x51f7e1.jpeg

Father-Daughter duo Riley and Elliot hit a unicorn with their car and bring it to the wilderness retreat of a mega-wealthy pharmaceutical CEO. Comedy/Horror and more importantly A24. :woohoo:

Terug
Bovenaan