Where the trailer lies: de grote trailerthread

Kan de trailer niet zien omdat er een leeftijdsbeperking op staat maar er kwam toch geen nieuwe Suicide Squad? Die film is toch van 2016?
Iemand heeft onder een steen gelegen. 😅

Disney heeft indertijd Gunn ontslagen van Guardians 3 omwille van wat oude pedo joke tweets, waarop DC hem snel ingelijfd heeft om Suicide Squad te rebooten. Ondertussen heeft Disney Gunn terug ingeschakeld om Guardians 3 te maken.
 
Iemand heeft onder een steen gelegen. 😅

Disney heeft indertijd Gunn ontslagen van Guardians 3 omwille van wat oude pedo joke tweets, waarop DC hem snel ingelijfd heeft om Suicide Squad te rebooten. Ondertussen heeft Disney Gunn terug ingeschakeld om Guardians 3 te maken.
Dat van Gunn wist ik ja maar van een reboot wist ik niets.
Dus dat is een nieuwe film dan? Of is't zoals die Snyder cut?
 
Echt een volledig nieuwe film die in essentie als een reboot fungeert. Harley, Rick Flagg, Captain Boomerang en Waller zijn weer van de partij, maar ik krijg het gevoel dat dit toch echt eerder een reset is dan een sequel.
 
SUISQ2-Character-Art-Peacemaker-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Savant-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Polka-Dot-Man-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Bloodsport-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-King-Shark-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Amanda-Waller-VERT-2764X4116-DOM.jpg

SUISQ2-Character-Art-Harley-Quinn-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Thinker-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Rick-Flag-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Captain-Boomerang-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Weasel-VERT-2764X4096-DOM.jpg
SUISQ2-Character-Art-Ratcatcher-2-VERT-2764X4096-DOM.jpg


En dan zijn er nog een hoop mysterieuze zoals Sylvester Stalone & Nathan Fillion

Dus ja met een cast als deze en Gunn aan het roer denk ik dat het eerder een hard reset zal zijn en stijlbreuk met de vorige.
 
Net die trailer bekeken en dat ziet er écht wel dikke fun uit ja! :)

Wel wat puberale humor precies maar dat had GotG ook en dat bleek wel te werken afhankelijk van het personage.
 
Ik moest wel lachen met die “nam nam” van King Shark :laugh: als is het wel erg dat de CGI van King Shark qua niveau amper hetzelfde is als in The Flash...
 
Dus eigenlijk, hoe zit dat dan met die DCCU? Bestaat dat eigenlijk?
Want dan moeten we de eerste Suicide Squad negeren en ook de eerste Justice league. WW1984 was ook een énorme emmer stront dus die negeren we best ook even?
 
Dus eigenlijk, hoe zit dat dan met die DCCU? Bestaat dat eigenlijk?
Want dan moeten we de eerste Suicide Squad negeren en ook de eerste Justice league. WW1984 was ook een énorme emmer stront dus die negeren we best ook even?
De DCCU is een pipedream en bestaat nauwelijks. Man of Steel tot aan Justice League vormt één geheel onder Snyder's visie en Suicide Squad en Wonder Woman en Aqua Man vormen daar zij-takken van. Hetzelfde is het geval met Shazam dat succesvol was, maar slechts erg losjes connected is met het DCCU.

Na Suicide Squad en het floppen van die film en Josstice League wordt het allemaal erg problematisch en lijkt het of ze gewoon "aw fuck it" gezegd hebben omdat ze met Birds of Prey volledig een ander pad ingegaan zijn en deze Suicide Squad eveneens een tabula rasa doen van wat er voor kwam.

En over het wangedrocht dat Wonder Woman 1984 is gaan we zwijgen. Dat is gewoon een wangedrocht van een film die zo veel plotholes heeft dat je hoofd er zeer van doet wanneer je erover struikelt. Ik vind Wonder Woman een badass personage en die eerste van Jenkins erg degelijk....maar gatverdamme. Iedereen die aan die film meegewerkt heeft met uitzondering van Pedro Pascal ( Die nog tenminste probeert) zouden ze met pek en veren uit Hollywood moeten jagen.

Het is erg dat het Imagine filmpje niet het meest cringey is dat Gall Gadot op een scherm gedaan heeft in 2020
 
Het is erg dat het Imagine filmpje niet het meest cringey is dat Gall Gadot op een scherm gedaan heeft in 2020
Ik snap echt niet waarom die geit zoveel aandacht krijgt. Acteren kan ze absoluut niet. Dan zitten we toch veel beter bij Robbie (waar ik mij initieel serieus aan mispakt had en dacht dat het the next Hollywood airhead beauty ging zijn).
 
En over het wangedrocht dat Wonder Woman 1984 is gaan we zwijgen. Dat is gewoon een wangedrocht van een film die zo veel plotholes heeft dat je hoofd er zeer van doet wanneer je erover struikelt. Ik vind Wonder Woman een badass personage en die eerste van Jenkins erg degelijk....maar gatverdamme. Iedereen die aan die film meegewerkt heeft met uitzondering van Pedro Pascal ( Die nog tenminste probeert) zouden ze met pek en veren uit Hollywood moeten jagen.

Het is erg dat het Imagine filmpje niet het meest cringey is dat Gall Gadot op een scherm gedaan heeft in 2020

Welja, ik vond de eerste WW film eigenlijk ook best een goeie. En dat komt van iemand die eigenlijk niet al te zot is van superhelden films. Dat was een degelijke film met een stevig plot en een strakke regie. Niet zo strak als de poep van Gadot maar ze is duidelijk niet gekozen vooir haar acteertalent hé. :)

Ik snap echt niet waarom die geit zoveel aandacht krijgt. Acteren kan ze absoluut niet. Dan zitten we toch veel beter bij Robbie (waar ik mij initieel serieus aan mispakt had en dacht dat het the next Hollywood airhead beauty ging zijn).
Lol ik kan me hier zo hard in vinden. :) Na Wolf of Wall Street dacht ik ook dat het een nieuwe Jennifer Love Hewitt of zo zou worden maar die kan écht wel zalig acteren. Haar performances in I tonya en Bombshell zijn echt sterk.
 
Lol ik kan me hier zo hard in vinden. :) Na Wolf of Wall Street dacht ik ook dat het een nieuwe Jennifer Love Hewitt of zo zou worden maar die kan écht wel zalig acteren. Haar performances in I tonya en Bombshell zijn echt sterk.

Dat komt omdat Gadot een fotomodel is dat door Vin Diesel en co gecast is in The fast and the furious omdat....tja...kijk naar haar en haar rol in die film. Ze is eyecandy die gecast is omdat de power of boners strong is. Die heeft gewoon het geluk gehad dat de timing voor haar goed zat en ze fysiek inderdaad op Wonder Woman lijkt...gebrek aan acteertalent en het meest afleidende accent sinds Schwarzenegger be damned.

Robbie daarentegen had al in een stuk of acht kleinere films gespeeld EN ruim driehonderd afleveringen van Neighbours gedaan. Die had al acteerbagagge voor ze op de set van Wolf of Wallstreet kwam en heeft sindsdien grote studiofilms verder afgewisseld met kleinere projecten en daar duidelijk nog verder uit geleerd.
 
Lol ik kan me hier zo hard in vinden. :) Na Wolf of Wall Street dacht ik ook dat het een nieuwe Jennifer Love Hewitt of zo zou worden maar die kan écht wel zalig acteren. Haar performances in I tonya en Bombshell zijn echt sterk.
JLH :drool:, samen met Buffy mijn teenage crush :shy:

Dat komt omdat Gadot een fotomodel is dat door Vin Diesel en co gecast is in The fast and the furious omdat....tja...kijk naar haar en haar rol in die film. Ze is eyecandy die gecast is omdat de power of boners strong is. Die heeft gewoon het geluk gehad dat de timing voor haar goed zat en ze fysiek inderdaad op Wonder Woman lijkt...gebrek aan acteertalent en het meest afleidende accent sinds Schwarzenegger be damned.
Ja kijk, een actrice / acteur moet voor mij ietwat kunnen acteren, of op zijn minst een bepaalde screen presence hebben. Gadot kan niet acteren en heeft de presence van de dweil die ik net 3 keer heb uitgewrongen nadat ik de vloer heb gedaan.
Ik moet geen vrouwen in mijne film hebben puur voor eyecandy.

Maar als ik ze dan daar ook op moet beoordelen, dan snap ik het ook niet. Dat is toch een magere lat met geen vormen? Vanuit de F&F die ge zelf aanhaalt:

Ik zie de aantrekking niet hoor. Die heeft nog niet es een gat :unsure:.
 
De volledige quote is "great minds think alike... but idiots rarely differ".
Allez gewoon ter informatie eh :unsure:.
 
Gij hebt een rare fascinatie met mij en een avatar, weet ge dat? Tis al de 3e keer ofzo dat ge dat zegt :wtf:.
 
Terug
Bovenaan